Gå til innhold

Har det vondt inni meg nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren min kranglet i dag tidlig. Det vil si, det ble hektisk før vi skulle dra på jobb og levere barn i barnehagen. Sånn pleier det jo ofte være, men det begynner å gå ut over humøret mitt/vårt. Det er masete hele tiden og vi har aldri verken tid eller ork til å kose oss sammen og gjøre noe bare vi to voksne. Vi har dessverre få muligheter til barnepass. Har kun hans foreldre som bor i nærheten og de er skilt og er som regel veldig opptatt med sine liv. Derfor blir det til at vi må gjøre ting hver for oss hvis vi skal få gjort noe sosialt med andre eller komme oss bort. Når kvelden kommer, er vi begge helt utslitt og sitter bare i hver vår stol og orker ikke gjøre noe ekstra.

Jeg føler at vi bare glir mer og mer fra hverandre og at det aldri blir til at vi gjør noe med det. Vi bare skyver ting foran oss og håper at det blir roligere og bedre etterhvert. Derfor ble det altså ganske ubehagelig i dag og jeg dro bare ut døra uten å si verken ha det eller nusse han. Samtidig vil jeg ikke ringe han og be om unnskyldning heller, fordi jeg syns dette ligger like mye på hans side. Hvorfor skal alltid jeg be om unnskyldning og ta opp dette problemet. Sukk .Ikke lett det her, men jeg føler ihvertfall at vi bare bor sammen og ikke noe mer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nok ikke alene om å ha det sånn, for å si det slik... Ikke så lett når man har små barn.

Skrevet

Hadde forresten en god og lang samtale med mannen min nå. Fikk snakka ut om en del ting og skværet opp. Kjennes litt lettere inni meg nå. Ble enig om å finne ei helg utpå høsten og reise på et høyfjellshotell - bare vi to og kose oss. Har dere jenter noen steder dere vil anbefale som er fint å reise til?

Skrevet

Dersom det er det som ligger på fjellet i Gol så er det kjempe fint der. Aldri vært på selve hotellet, men har sovet i telt og på hytter mange ganger der oppe (mange år siden riktig nok).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...