Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barna har siste dag i barnehage i morgen og jeg har virkelig vært fornøyd med dem:) Er det vanlig å gi en liten oppmerksomhet til de som jobber der? Og hva kan jeg iså fall gi? Et bilde av barna er vel litt kjedelig og kanskje ikke det de ønsker... ??? Kan vel bli litt mange bilder etterhvert? Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å få med at de aldri mer skal tilbake til den barnehagen da de bytter bhg, og den ene begynner på skole.

Skrevet

Vi kjøpte sjokolade til personalet da vi skulle over i ny bhg. En stor eske som de kunne dele på pauserommet!

Skrevet

Har forresten også sett at barnehagen har en del bøker som er gaver fra barn som tidligere har gått der, og så er det skrevet en hilsen i dem.

Skrevet

Bøker er ganske vanlig, ja.

Vi lagde til et lekkert fruktfat (de fikk fatet også) med en blomst, masse frukt og litt sjokolade pakket inn i celofan. I tillegg til dette fikk hver ansatt et kort der junior på 4 år hadde tegna inni (han tegna den ansatte med flotte tusjfarger). Jeg skrev i tillegg følgende.

Til ______________________

Du er fin, liker å skubbe meg på huska, snill, smiler hele tida, liker ikke grønt og er glad i å leike med meg (junior fikk selv sitere, og det ble helt ulikt på de 4 ansatte, men bare positivt). Tusen takk for et herlig år på Skogstjerna.

Klem fra ______________

Dette slo veldig godt an. De delte fruktkorga til lunsjen, og kortene tok de med hjem :-)

Skrevet

En gave til barna på avdelingen blir satt stor pris på :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...