Gå til innhold

Gavepakke fra Libero....

Aquarius*Løve & Lille Tvilling

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....noen som har hentet den på Lindex?

Skal visst få et gavebevis i posten før termin, men har ikke sett noe til d.....

Noen som vet om d går an å skrive det ut på nett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får det tilsendt i posten noen dager før termin.

Skrevet

Jeg fikk det for en stund siden....

Jeg hentet den på lindex og er veldig fornøyd.

Skrevet

Fikk gavebevis i posten, men noen dager etter termin... Trur det kommer litt an på når du meldte deg inn. Sikkert ferietid til Libero også :-)

Skrevet

Jeg fikk det idag :) Enda det er 48 dager til termin....

Skrevet

Fikk gavekortet i posten i går, og hentet pakken da. Har 55. dager til termin. Tror det er ca 2-3 uker siden jeg meldte meg inn.

Og så hentet jeg den fra apoteket i forrige uke.

Skrevet

Jeg fikk gavekortet i posten igår, dro og hentet den "pakka".

Jeg har 26dager igjen til termin.

Var en bleiepakke, og en pakke med truseinnlegg fra tena, en liten bok/hefte, rangle (den var fin), en prøvepakke med vaskeservietter og litt rekalme, jo en en sånn mini babyoil :)

Helt greit :) Men siden vi måtte hente den på Lindex trodde jeg at det kanskje lå en body eller noeoppi der også jeg da :)

Skrevet

Du må skrive ut fra nettsiden der du registerte deg. Du kan hente den når som helst, jeg hentet for 2-3 uker siden (28 uker på vei)

Skrevet

Det tok 3-4 uker før beviset kom i posten hos meg. Håper du får det før du føder da:)

Skrevet

Når du henter den så husk å be om fødepakken, for det er jo to Libero-pakker og de på Lindex sjekker ikke alltid hva som står på gavekortet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...