Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Noen som har opplevd dette? Og hva gjør jeg galt? Skal ikke skifte nick, bare legge til noe
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Gå på din egen side, der skal det kunne gå
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 vet ikke, men fikk samme problem når jeg skulle redigere litt på mitt da jeg ble høygravid. nå kommer jeg ikke inn på min egen side engang
Adriansmor med tulla Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 ikke jeg heller kommer inn på min side etter jeg skulle bytte termindato... irriterende! har skrevet inn på en tråd om det på ris og ros ... så fikser de det vel engang... tror hele gjengen har dratt på ferie!!!
mamma`n me baby-gutt og jenta Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 jeg å hadde det! trodde det var min det var noe feil med, så jeg laget en ny en me mannen min sin mailadr...
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #7 Skrevet 13. juli 2007 Jeg har byttet nick helt (het Solstrålen&julemirakelet før) har også endret termin 2 ganger i løpet av 2 uker jeg har ikke noe problemer, kanskje jeg som er datageni? hihihihi............
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #8 Skrevet 13. juli 2007 Ja samme her. Vet ikke hvorfor. Tror det er feil hos BIM. Send mail til webmaster, det har jeg gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå