tripp-trapp-tresko-mamma:o) Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Sparkene oppe og fiklingen fra armer og fingre nede;o)
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Jeg kjenner sparkene overalt i området mellom rett ovenfor navlen og hele veien ned til skambeinet. Noen ganger i midten, andre ganger på sidene, men kanskje mest i navleområdet. Og så er det en slags "krafsing" (som jeg velger å kalle det) nederst i magen. Kiler litt, hihi! Utrolig gøy å kjenne etter spark og nå blir det bare mer og mer... Er i uke 22.
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Oi, var visst inne på feil trimester :-D
Nicoline3 Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 På høyre side under ribbeina og helt ut i siden. Ganske vondt noen ganger når han spenner i fra på ribbeina. Ellers kjenner jeg hendene nede ved lysken på høyre side, så jm og jeg er enige i at han ligger med kroppen langs min venstre side, og dermed kjennes all aktivitet til høyre ;-)
Fabelaktiv Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Her tuter rompa ut på venstre og beina sparker i ribbena på høyre.. Hendene brukes flittig i nedre region.. Mage og mus.. pokker så irriterende - men bedre enn ikkeno så da så
Poteto Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 er i uke 37, å babyen har ligget med beina i ene sida på meg i mange mange uker.. å ligger å fikler med hender nede..
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #8 Skrevet 12. juli 2007 jeg syntes "fiklingen" der nede er ubehagelig og til tider vond ellers er det voldsomt med aktivitet på høyre siden av magen men virker som det er 8 stk der inne for her buler det i alle kanter.. er (29+2) aktiv liten krabat...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå