Gå til innhold

Hvor kjenner dere sparkene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sparkene oppe og fiklingen fra armer og fingre nede;o)

Skrevet

Jeg kjenner sparkene overalt i området mellom rett ovenfor navlen og hele veien ned til skambeinet. Noen ganger i midten, andre ganger på sidene, men kanskje mest i navleområdet. Og så er det en slags "krafsing" (som jeg velger å kalle det) nederst i magen. Kiler litt, hihi! Utrolig gøy å kjenne etter spark og nå blir det bare mer og mer... Er i uke 22.

Skrevet

Oi, var visst inne på feil trimester :-D

Skrevet

På høyre side under ribbeina og helt ut i siden. Ganske vondt noen ganger når han spenner i fra på ribbeina. Ellers kjenner jeg hendene nede ved lysken på høyre side, så jm og jeg er enige i at han ligger med kroppen langs min venstre side, og dermed kjennes all aktivitet til høyre ;-)

Skrevet

Her tuter rompa ut på venstre og beina sparker i ribbena på høyre.. Hendene brukes flittig i nedre region.. Mage og mus.. pokker så irriterende - men bedre enn ikkeno så da så

Skrevet

er i uke 37, å babyen har ligget med beina i ene sida på meg i mange mange uker.. å ligger å fikler med hender nede..

Skrevet

jeg syntes "fiklingen" der nede er ubehagelig og til tider vond :( ellers er det voldsomt med aktivitet på høyre siden av magen men virker som det er 8 stk der inne for her buler det i alle kanter.. er (29+2)

:D aktiv liten krabat...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...