Mamman til Mina og Sara Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Flere som skal føde der i slutten av august? Har termin 26 august og hadde vært morro å bli kjent med noen som kansje skal inn samtidig som jeg skal
Celene -2.09.07~*HØYGRAVID*~ Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Jeg matcher deg ikke helt... men vi har termin 2. september.. så dersom jeg er tidlig og du sein... ender vi opp sammen Vi skal føde på fødestua... Ble klarert for det på tirsdag. Hvor er du fra?
Mamman til Mina og Sara Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2007 jeg er fra vear.. fødestua.. skal du være helt uten mulighet til smertestillende.. det er tøft gjort
Celene -2.09.07~*HØYGRAVID*~ Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 smertestillende er ikke noe must og om det skulle være altfor ille.. og de ser jeg ikke greier mer.. er det bare 10 m til litt lystgass.. men jeg håper virkelig jeg slipper å tilføre kroppen gift når jeg skal gjøre noe så naturlig som å føde.
Mamman til Georg :) Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Hei hei Jeg har termin 28.august jeg, og ser på profilen din at du også er født i 1982, så da er vi faktisk like gamle også
Mamman til Mina og Sara Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. juli 2007 hmm, kansje vi kjenner hverandre fra før av uten å vite det,
Nehneh Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 Jeg skal ta keisersnitt på SiV (Tønsberg) i midten av september, så hvis dere går over kan det jo hende at jeg møter noen av dere der ;O)
Mamman til Georg :) Skrevet 13. juli 2007 #8 Skrevet 13. juli 2007 Ja, kanskje det du Hvor har du gått på skole da?? Drevet med noe idrett eller noe?? Ble litt nysgjerrig på hvem du er jeg nå egentlig.... Hadde jo vært hyggelig å treffe noen man visste litt hvem var når man skal være på sykehuset i noen dager
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 13. juli 2007 #9 Skrevet 13. juli 2007 Jeg skal også føde der...har termin 4 sep. men her kan alt skje når som helst...vært innlagt 2 ganger den siste mnd med premature rier. Magen har sunket og har masse mensmurringer nå. Er forresten -79 mod. jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå