Mamman til Mina og Sara Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Flere som skal føde der i slutten av august? Har termin 26 august og hadde vært morro å bli kjent med noen som kansje skal inn samtidig som jeg skal
fairy Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Jeg har termin 5. august, så håper jeg slipper å vente helt til slutten av mnd! Hehe! Men jeg skal føde på Tønsberg iallfall=)
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Har termin 4 sep. men mini kan komme når som helst nå....vært innlagt 2 ganger med premature rier og babyn har nå et vekstavvik på -17,88%.....skal til jm den 18 og på sykehuset igjen den 1 aug.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå