Gå til innhold

Noen andre som er så misunnelige....

Anbefalte innlegg

Skrevet

at de nesten blir irritert på samboeren sin som ligger der å sover så godt og tungt...??

Nå gir jeg opp jeg, ligget våken hele natten... Ååå skulle gitt mye for en god natts søvn...:) Skulle hatt noe av det Jon Blund pulveret som samboeren min har fått... å når han attpåtil begynner å snorke da kjenner jeg at det begynner å "boble" inni meg av litt irritasjon.... Heldigrisen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he sambo er så var og våkner av alt mulig rart, så han må pent dele den dårlige nattesøvnen med meg. Men må jo innrømme at de er fint han også kan få oppleve noen av svangerskapets gleder :-)

Skrevet

Hehe... Kjenner meg litt igjen egentlig...Men det værste er når jeg dytter til han fordi han snorker, og han ruller over på MAGEN!!! Jeg gleder meg så utrolig til å sove på magen igjen!!! Har alltid vært sånn at jeg sover best på magen, og nå når jeg får vondt i ryggen/bekkenet av å ligge på siden, og ryggen klikker når jeg ligger på ryggen, blir jeg sååå sjalu på at han kan sove på magen!!! (ikke misunnelig egentlig da...unner han jo å sove godt! Han jobber som et svin stakar, så han fortjener det, men JEG VIL OGSÅ!!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...