Nit@™ Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Pilten har fått oppkastsyken stakkars. Også feber attpå da så klart. Nå sitter han og ser på Pelle Politibil og koser seg med Farrsi/eplejuice og saltstenger. Håper det går fort over og at ikke mellomsten blir smitta (lov å håpe) Han er som min eldste sønn, at det ikke stopper. Litt over 1 år siden han måtte legges inn å få hjelp til å komme over kneika. Pilten var syk han også da men da fikk han jo bare mm og hevla seg greit over. Håper ikke han er som bror, for da er alle gutta mine slik at de må få hjelp. Kroppen klarer det rett og slett ikke selv.
NessaS Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Huff da. Stakkars liten. Og stakkars mammaen. =) Håper at han blir fort frisk da. Her trodde jeg dagen skulle starte klokken 2 i natt, da småtten fikk et av sine to timers trassanfall. Men han sovna igjen, og sover fortsatt noe som er utrolig uvanlig til å være den gutten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå