Northernlights Skrevet 12. juli 2007 #1 Skrevet 12. juli 2007 Har kjørt siden i går fra NC, og kom hjem for noen timer siden. Klarte ikke kjøre mer et sted i PA, så vi overnattet på et motell. Der var det gratis frokost, så vi troppet opp, jeg,mann og 3 barn (datteren hadde med ei venninne). Inne i spisesalen er det tettpakket med litt eldre folk, og vi ser snart at de fleste som sitter der er mentalt handikappede. Mest mannfolk. Vi spiser maten vår, og så skal jeg rydde av bordet og kaste noe etter meg. Går forbi et bord, og der sitter en mann og sier til meg: "Can you open this?" "Ofcourse!" sier jeg. Og stopper. Han strever fælt med å få opp en kremost i en sånn vakumpakket dings, for engangsbruk. Så tar jeg borti det, og den er klissvåt...skjønner straks at den der hadde han nok strevet med å åpne. MED MUNNEN SIN! Jeg skynder meg nå likevel og åpne den. Så legger han fram brødet,og ber meg smøre det på for han. Gjør selvsagt det,da. Man hjelper folk i "nød".. Så var det bare å dra på doen,og skrubbe og vaske hendene med masse varmt vann og såpe,da.. Mannen min lo når jeg kom tilbake til bordet. Han så det hele...han hadde sett gubben sitter der og streve med munnen sin! Sånne oppleveleser lever man jammen lenge på! hehehe
mayaya Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Mmm.. Yummy! Perfekt oppladning før frokosten :-p
Skravlemamman Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 He he...., der fikk jeg meg en god latter på morgenen...kan virkelig se det for meg............he he....
melkekua™ Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Synes jeg ser deg ;o) du gjorde i alle fall en god gjerning ;o)
Northernlights Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. juli 2007 Heldigvis var jeg jo ferdig med MIN frokost, da ;o) En dame som satt der kom over og susset minsten på hodet mens jeg var og vasket hendene. Cute babyboy! sa hun,da jeg gikk ut fra spisesalen. Ei søt dame med Downs. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå