Gå til innhold

Når testa dere positivt????


90210

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg testa 2 dager før ikm med cb, kunne sikkert testet 3 dager før ikm, for jeg så streken tydelig:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok takk for svar...

Lurte bare på om det var andre som hadde gått lenge over IKM før de testa positivt...

 

Jeg er nå 6 dager over IKM og ingen TR... fikk svaaaaak positiv test i dag... men den var så svak at jeg såvidt kunne skimte strek nr 2....

Men men får avvente det hele et par dager og så teste igjen.. :)

 

_Takk igjen for svar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg testet forresten med cb digital..synes de er geniale. der står det enten gravid eller ikke gravid. sist gang jeg var gravid fikk jeg bare svake streker og visste ikke hvordan jeg skulle tolke dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM er egentlig dagen da du forventer mensen, men siden vi ikke ønsker å få mensen den dagen så kalles det for Ikke Kommende Mens. Altså IKM. El lite psykologisk triks :-)

 

Jeg testet svakt positivt fire dager før IKM (som er i morra).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg testa positivt for 3-4 dager siden..tok to tester, så for jeg til legen for å ta en til, for å vær sikker =)

har ventet på å bli gravid i snart 1 år =)

men hvordan finner jeg ut terminen min? finner ikke ut detta fra uke til uke styre. står ingenting på siden "min"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg testet meg 4 dager etter forventet mens, med den nye digitale CB, og den ga utslag med det samme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testa 6+6 og da var det ingen tvi. hadde egentli testa positivt på flere tester tidligere fant jeg ut da jeg titta i søpla på badet..Disse testene var positive, men det har nok tatt litt tid før resultatet vistes, så jeg registrerte det ikke da.Litt rart, men sant:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...