lykkeligmor:) Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Jeg har gått her i hele dag og hatt sinnsykt vondt i tennene mine, eller jeg driver å får en visdomstann (som jeg heldigvis har plass til)... Også plutselig fikk jeg se dentinox - flasken til lillegutten min;) Hjelper det på oss tror dere?
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Anbefalte dentinox til ei venninne som fikk jeksler, og det hjalp henne!:-)
eva luna Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 He he, verdt å prøve, men tror egentlig styrken på middelet er basert på en liten baby
lykkeligmor:) Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2007 Så bra=) Da skal jeg dynge på med litt dentinox, og håpe på at jeg får sove i natt:) Herregud, skjønner godt nå, hvorfor gutten min skriker så fælt om dagen altså, er ikke akkurat godt! Også de som gjerne får flere på en gang også da! Nå fikk han plutselig litt mer sympati fra meg ihvertfall!!
lykkeligmor:) Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2007 hehe, ja, det hjelper sikkert bedre på de, enn på oss "store"...
-MtG- Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 Jeg brukte lillegutt sin dentinox når min visdomstann vokste. Det ble ikke helt bra, men kløen og svien ble litt mindre ubehagelig:)
lykkeligmor:) Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. juli 2007 Ja, det ble ikke sånn kjempe virkning, men litt, og jeg fikk ihvertfall sove ganske kjapt i natt:) Også sølte jeg litt på siden av leppa, og jeg ble faktisk litt nummen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå