Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg ??


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg våknet nå av at jeg har skikkelige tak på venstre side... har vært sånn nå i 10 min.... er kvalm og det gjør vondt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvordan går det vestli? Har det gått over? Håper du ligger i din dypeste søvn nå og tar igjen for nattes vondter.. eller så håper jeg at ting virkelig er i gang :)

 

 

Skrevet

Det gikk over etterhvert... men det var like før vi dro til sykehuset...

 

kvalmen sitter fortsatt igjen... men takene er borte nå..

 

Skrevet

Jeg har jo også hatt et par runder med litt tak, men ikke mer enn 4 til 5 tak og så er det over - men det har sitti i magen/ryggen og vært litt sånn mensmurring med tak (eller no).. Ikke på siden sånn som hos deg.. Håpe noen andre kan svare på hva det var da...eller ringte du kanskje?

 

Skrevet

Det var både i magen og i ryggen jeg fikk jeg tak... og det ble vanskelig å puste... jeg ringte ingen... så får ikke håpe det kommer tilbake unntatt hvis det er rier og ting er på gang da ? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...