Gjest Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 jeg våknet nå av at jeg har skikkelige tak på venstre side... har vært sånn nå i 10 min.... er kvalm og det gjør vondt...
Fabelaktiv Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 hvordan går det vestli? Har det gått over? Håper du ligger i din dypeste søvn nå og tar igjen for nattes vondter.. eller så håper jeg at ting virkelig er i gang
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Det gikk over etterhvert... men det var like før vi dro til sykehuset... kvalmen sitter fortsatt igjen... men takene er borte nå..
Fabelaktiv Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Jeg har jo også hatt et par runder med litt tak, men ikke mer enn 4 til 5 tak og så er det over - men det har sitti i magen/ryggen og vært litt sånn mensmurring med tak (eller no).. Ikke på siden sånn som hos deg.. Håpe noen andre kan svare på hva det var da...eller ringte du kanskje?
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 Det var både i magen og i ryggen jeg fikk jeg tak... og det ble vanskelig å puste... jeg ringte ingen... så får ikke håpe det kommer tilbake unntatt hvis det er rier og ting er på gang da ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå