♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 av den dokumentaren på tv-norge om Novemthree:( (fortsettelse fra i går) heregud syns så synd på han og di smertene han må igjennom..stakkars lille! utrolig at han har overlevd med di digre svulstene i hele ansiktet:(
newdawn Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Åh var det fortsettelse, så i går jeg, stakkear lille tapre gutt, skjedde det mye???
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Nei nei nei. Du må ikke se det. Jeg har skiftet kanal. Orker ikke hulke meg i søvn i natt og være helt hoven i ansiktet i hele morgen. Det er helt grusomt hva enkelte barn må igjennom!!!
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2007 han har blitt dårlig igjen og må inn på sykehuset igjen stakkar:( klarer ikke la være og se heller er helt sjokkskada her jeg... hoff:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå