Gå til innhold

sitter her og griner jeg:(


Anbefalte innlegg

Skrevet

av den dokumentaren på tv-norge om Novemthree:( (fortsettelse fra i går) heregud syns så synd på han og di smertene han må igjennom..stakkars lille! utrolig at han har overlevd med di digre svulstene i hele ansiktet:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh var det fortsettelse, så i går jeg, stakkear lille tapre gutt, skjedde det mye???

Skrevet

Nei nei nei. Du må ikke se det.

Jeg har skiftet kanal. Orker ikke hulke meg i søvn i natt og være helt hoven i ansiktet i hele morgen.

Det er helt grusomt hva enkelte barn må igjennom!!!

Skrevet

han har blitt dårlig igjen og må inn på sykehuset igjen stakkar:(

 

klarer ikke la være og se heller er helt sjokkskada her jeg...:( hoff:(

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...