Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 You lucky bastard....... ;o)
Teltpluggen Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Måkke snakke så høyt da Renate! Syns du er rimelig heldig du også jeg;)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Njaaa, sånn sett, ja. Jeg HAR vært kortere på vei, men det er så langt igjen!!!! Ok, skal slutte å klage... :oP
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2007 virker kanskje lenge til du er fødeklar. men jeg lover deg. tiden flyyr. føles som om jeg nettopp var halvveis.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Danser for bobobaby og meg selv... juhuuuuuu;) Kuleste dag å bli fødeklar på... juhuuuuu.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. juli 2007 juhuuu..... jeg skal feire dagen med bim treff i dag. kan ikke feires på en bedre måte enn det. : )
Duracellgirl*prøver* Skrevet 12. juli 2007 #9 Skrevet 12. juli 2007 bra:) jeg skal feire dagen vår i bursdag til ei venninnes 3 åring... liv å røre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå