Gå til innhold

må bare teste nye nicket mitt. hurra....


Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

You lucky bastard.......

 

;o)

Skrevet

Måkke snakke så høyt da Renate!:P Syns du er rimelig heldig du også jeg;)

Skrevet

Njaaa, sånn sett, ja. Jeg HAR vært kortere på vei, men det er så langt igjen!!!!

Ok, skal slutte å klage... :oP

Skrevet

virker kanskje lenge til du er fødeklar. men jeg lover deg. tiden flyyr. føles som om jeg nettopp var halvveis.

Skrevet

Danser for bobobaby og meg selv... juhuuuuuu;)

 

Kuleste dag å bli fødeklar på... juhuuuuu.

Skrevet

juhuuu..... jeg skal feire dagen med bim treff i dag. kan ikke feires på en bedre måte enn det. : )

Skrevet

hvordan fikk du byttet?

Skrevet

bra:) jeg skal feire dagen vår i bursdag til ei venninnes 3 åring... liv å røre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...