SnupsaTupsa Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 hvor bestille? og hvor mange trenger man egentlig ca? mye å styre og ordne med, ja ;P
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Jeg bestillte 180 klistremerker... De sier at de strykemerkene bare er arbeid og at klistrelappene sitter like godt selv på tøyet :-)
Tredje barn på vei Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 er det ikke en annen side oxo?? fant en her som er billig http://www.markmaster.no/
SnupsaTupsa Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. juli 2007 ååå, det visste jeg ikke! det hadde jo vært mye enklere...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå