elisabeth_aulie Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 blir riktig forum men prøver. Er det noen her inne som har levonova spiral? Og hvis det, hvordan var menstruasjonen deres etter å ha fått satt den inn? Det står at man må forvente uregelmessig mens de tre første månedene. Med uregelmessig tenker jeg litt av og på. Jeg satt inn min 15.juni, fikk mens 24-25 juni og den er der fortsatt.....ikke mye men det er nok. Jeg klikker av det, hvor lenge skal det være sånn da??
Monajenten Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Jeg satte inn min 7. mars og hadde småblødninger i ca. tre-fire uker. Etter det har jeg ikke blødd, med unntak av et par dager. Da har det kun vært bittelitt, sånn at jeg har tenkt "Faen, får jeg mensen nå..." og så har jeg ikke blødd dagen etterpå igjen. Så jeg blør ekstremt lite, tror kanskje jeg er heldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå