yinyang Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Dere kaller ungene deres Snuppa...?!? Det ordet... Ser liksom for meg en dritfull mann på 50-60 ute på nattklubb, kommer og sjekker opp, "hei Sznuppa mi"... Uff, liker ikke ordet Snuppa... Og ihvertfall ikke på en liten jente!! Tulla mi, vesla, jenta osv er så mye finere Eller??
yinyang Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. juli 2007 he he he... skulle på Skravlesiden denne da men... Ikke her inne på Alene?!?! Hvordan havna den her? Det ble litt teit Bare overse.... hu hu hu (Gidder ikke å kopiere den over engang, bare fjas, trøtt nå, god natta
unnl Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 haha, akkurat samme som jeg tenkte først da jeg oppdaget at folk kalte småjentene sine det:P Men nå har jeg hørt det så mye at jeg reagerer ikke lenger..
så var vi 4 Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 hehe kaller ikke Martin snuppa, men han har andre kledelige navn Pølsa, soppen, rampen, skjitungen (når det er en illeluktende overraskelse i bleien). Men snuppa, det har jeg ennå ikke kalt han
unnl Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Nei, det får du spare til han er 13 og har kompiser på besøk;) Hehe:)
Ane** Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 Jeg sier snuppa til jenta mi... Synes ikke jeg høres ut som en drittfull man jeg.. hehe Dritfulle mannfolk sier Schnuppa, mens ett søtt lite Snupp er det da ikke noe galt med.. hehe
AneB Skrevet 13. juli 2007 #8 Skrevet 13. juli 2007 haha!!! Jeg sier stort sett snuppis utenom navnet hennes, men her inne skriver jeg ofte snuppa og har aldri tenkt på at hun høres ut som en gammel full mann hahaha Det er helt vanlig å kalle søte jenter det her i strøket
chula Skrevet 14. juli 2007 #9 Skrevet 14. juli 2007 Heeeeeelt enig, forferdelig ord!? Og så de som kaller babyen sin lille engel,,,,,får gåsehud, en engel er jo noe helt anna, og ikke i live for å si det sånn..... Snupsi snupsi, nei takke meg til!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. juli 2007 #10 Skrevet 14. juli 2007 he he.. snuppa har jeg aldri kaldt han, men jeg har kalt han mye rart som til og med har fått megselv til og reagere.. hihi en gang kaldte jeg han hot. hva er det for noe og kalde en baby?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #11 Skrevet 14. juli 2007 Synes SNULLA er verre, det er helt snååååååååålt i mine ører:)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 14. juli 2007 #12 Skrevet 14. juli 2007 Hihi...i Telemark betyr snålt søtt, så takk for den!
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 14. juli 2007 #13 Skrevet 14. juli 2007 helt enig med tærteluska... gamle fulle mannfolk sier jo szszszcchhhhnuuuuppaa... og ikke snuppa med en fin S.... snulla er jo 40 ganger være..forbinder det med "knulla" fyssj... sier tuppa en gang iblandt men det er liksom litt sånn høne-navn..så isteden for og skrive alexandra,som er et gaaanske langt navn så sier jeg bare snuppa...eller jenta mi.. har du noen forslag til hva man kan bruke uten om snuppa,snulla,tuppa da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå