skårpå Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 hallo. har kommet ut noe vått fra brystene mine når eg ligge ri sengen. ellers når eg klemmer på de nå så kommer det faktisk melk tror eg.. ømtå ekkelt syns eg.. anre som har fått det.? er i uke 24.. må jo være extremt tidlig..? vil det gi seg eller bare øker det på framover helt fram til fødselen??
Teltpluggen Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Vel.. Jeg er i uke 16, og våkner med våte flekker på madrassen når jeg har lugget på siden (Noe jeg gjør HVER natt..).. Er bare blank væske hos meg.. Vil tro det er litt tidlig men det er nå slik det er:P
Teltpluggen Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Tror forresten det forsvinner litt for å komme tilbake, om du skjønner:)
førstegangforalt Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 hei=) Jeg er i uke 18 nå.. og har det likt jeg oxo... Fått vite at det var halt normalt.. noen som fikk det tidligere enn andre=)
Neetamor-mednyspire Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 har hatt litt melk siden uke 12.. men hadde litt melk fra første fødte enda.. etter 4 år:o selv om jeg sluttet å amme når hun var 6 mnd.. så alt er forskjellig fra person til person!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #6 Skrevet 13. juli 2007 hadde en graviditet for flere år siden som ikke var planlagt, hadde spiral, da fikk jeg melk før uke 12. er gravid nå i uke 22, har ikke tegn til melk....
Trixie skal ha nr. 2 Skrevet 13. juli 2007 #7 Skrevet 13. juli 2007 Hei! Er i uke 23 og opplevde det samme. En kveld jeg hadde lagt meg rant det plutselig ut en liten stråle med gulfarget melk. Etterpå har jeg kunnet klemme på brystene og da pipler det ut litt hvitgul melk. Har lest at det kan skje lekkasjer i 3. trimester i bøkene mine, men tror det er ganske uvanlig å oppleve dette før uke 28..Men litt gøy å oppleve at produksjonen er i gang...
Neetamor-mednyspire Skrevet 13. juli 2007 #8 Skrevet 13. juli 2007 kjekt å vite at produksjonen er i gang ja- iallefall om man ønsker å amme. slipper å bekymre seg da=)
nordlæningen Skrevet 13. juli 2007 #9 Skrevet 13. juli 2007 Hei.. Dette er helt nomalt. I mitt forrige svangerskap fikk jeg det rundt uke 20 og lak hver natt. Dette varte hele svangerskapet og tok seg atskillig opp etter fødselen. Måtte ligge med bh helt til babyen var 6 mnd!!
twoboys & a girl Skrevet 13. juli 2007 #10 Skrevet 13. juli 2007 Fikk det sist før uke 12, måtte i blant bruke ammeinnlegg. Økte bare. Hadde så mye melk etter fødselen at jeg måtte pumpe meg å kaste det. Rene melkekua. Ikke merket noe til det nå, er i uke 16.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå