Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Til uka skal vi gifte oss!!! Holder det litt hemmelig ennå.... Derfor anonoym... Fikk ett "Ja" i kveld!! Og jeg er en av mannfolka her inne, så vet dere det!
Huldretuss Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Ja i kveld og gifte seg til uka... Det gikk kjapt må jeg si. Blir ikke noe fest da antar jeg?!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Noen fest er ikke i fokus hos oss - ønsker dette stille å rolig! Kun ha med forloverene ut og spise etterpå.
Huldretuss Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Oki, får vel bare si gratulerer da! Høres ut som et kjedelig bryllup spør du meg.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 London calling: Kjedlig..........? Dette er noe mellom to personer - må man ha en fest??? Det som er viktig er at de to personene elsker og er glad i hverandre.... Fest....???????
Huldretuss Skrevet 11. juli 2007 #7 Skrevet 11. juli 2007 Ja jøss! Er veldig enig i at det er viktig at det er to personer som elsker og er glad i hverandre som gifter seg! Alt annet er jo bare trist - arrangerte ekteskap, tvangsekteskap, postordrebrud osv... Men når det er kjærlighet med i bildet er jeg for en real fest så alle kan skåle for de lykkelige :-)
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #8 Skrevet 12. juli 2007 Kanskje han er ansatt på Kiwi? Trygt, kjapt og billig? Gratulere så masse og lykke til.
Cat.68 Skrevet 12. juli 2007 #9 Skrevet 12. juli 2007 Daniel? Send meg en msn da hvis det er deg, Må jo få gratulere på riktig måte i så fall ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå