rødhetta...- Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 tror jeg ble gravid for 3 mnd siden, jeg tok en gravid test, og den viste en svaaaaaaaak strek, jeg ble litt usikker og tok klart en ny test fra et annet merke.., fortsatt svaaaaak strek jeg følte vel egentlig at jeg måtte stirre litt på den før jeg skimtet en tynn strek... men tr kom en dag på overtid.Men da hadde jeg grusomt vonde mens smerter og måtte holde meg hjemme fra jobben... kan jeg ha vært gravid tro?tr var forsinket denne mnd også, jeg tok samme testen men ingen strek viste seg denne gangen, så da tenkte jeg akkurat nå at mulig jeg har lykkes i å være gravid i noen dager, blir litt lettet fordi da kan vi iallefall bli gravide....noen som har hatt det sånn som meg ??
Tredje barn på vei Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 jeg hadde det nesten sånn forrige uke... Venta mens på lørdag, ingen tr og jeg kjøpte test på mandag som viste en svak strek.. tok en til på tirsdag men cb digital og der sto det gravid... ble overlykkelig etter 19 pp. men på onsdag begynte jeg å blø. dro te legen på torsdag og tok en test der som visste negativ.. merkelig greier. når jeg hadde testa positivt kun 2 dager før jeg kom te legen. Legen mente at et egg hadde festa seg men ikke begynt utvikling som det skulle og derfor fikk jeg mensen.. Ho kalte det en forsinka mens...
Frøken H Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 En svak strek er DESSVERRE ikke en sikker graviditet. Jeg som mange andre går i den fella at man blir så glad, og håpet vokser! Jeg tok en urinprøve med svakt utslag, tok blodprøve samme dag,sendte det til riksen og fikk svar i går om at det var negativt. Det var allikevel en forhøyning på hcg'en, men ikke nok til at jeg var gravid. Venter på mensen. Så sant den inne kommer har jeg jo fortsatt et lite håp jeg, dumme meg... Men som sykepleier sa: dessverre. Det er nok ingen graviditet dette her, bare et egg som har festet seg og løsnet igjen... Vi får kjempe videre!!! Det er ALDRI lov å gi seg, er det vel? Jeg krysser fingre og tær for deg!!!
rødhetta...- Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2007 jeg tenker som så at da har iallefall et egg blitt befruktet. selv om det ikke festet seg, jeg blir litt lettet av det også jeg da.. har tvillinger på 5 år og de tok det lang tid å få... men jeg har ny mann og det ser ut som at det tar tid igjen .. så det er vel jeg som har vanskelig for å bli gravid, min forrige mann hadde dårlig sædkvalitet så jeg skyldte på det den gangen , har en pause på pergo nå denne mnd. men skal på igjen neste mnd, orket ikke denne periode, hadde ødelagt hele ferien ,,jeg blir forferdelg ustabil. krysser fingre og tær for dere også, spiren sitter nok tll slutt for oss=0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå