Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lyst på quinnyvogn med hardbag! men mange sier den vingler sånn! men jeg ser jo de vognene over alt! så de kan jo ikke være så ille! Har dere noen erfaringer? Vil dere anbefale 4 hjul framfor quinny med 3 hjul...??

Jeg kan få kjøpt den av ei venninne for 3000, der kan sportsdelen kun stå fra deg, og framhjulet er låst og kan ikke justeres slik at den snur 360 grader.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg anbefaler på det sterkeste 4 hjuling da tulla mi datt ut av 3 hjulingen på grunn av at hun bøyde seg til ene siden. jeg ble også anbefalt på barnas hus å kjøpe 4 hjuling da ekspeditøren sa at 3 hjuling var noe hun ikke anbefalte da det hadde skjedd ulykker.

men det er jo selfølgelig de som syns dette er mye bedre, 3 hjuling er også et helve... på vinteren, måtte dra den etter meg da jeg lånte 3 hjuling av ei venninde i vinter å dette var quinne vogn.

men bare en anbefalning:) lykke til med vogn kjøp/bestemmelse:)

Skrevet

Oy!!!! takk for svar:)

Tenkte litt på vinterføre ja, jeg får jo i oktober også så.

Det gikk bra med jenta di ja??

Skrevet

ja det gikk bra, mer skremt enn at hun skadet seg:) men hadde ikke så lyst til og sette seg i vogna igjen etterpå:)

hun var 2 da skjedde så det er jo selfølgelig en forskjell på unger som er aktiv i vognen å de som er bare baby og ligger for det meste og sover.

men jeg har hørt fra flere at de har vært et helve... på vinteren, å har måttet kjøpt seg ny vogn, for de gidder ikke styret, det er ikke alle plasser de er så flinke til og brøyte heller om vinteren:) men siden hun i butikken ikke anbefalte og kjøpe det så tror jeg på henne, har litt mer erfaring enn meg, hehe:)

så denne gangen ble det brio 4 hjuling på meg:):)

Skrevet

Bra at det gikk fint=)

Nedi der jeg bor er det et H på vinteren, brøytes aldri!

Jeg har allerede kjøpt en troll duo kombi skjønner du:/ kjøpte billig (bilstol og vogna for 1000kr) men så vil jeg jo såklart ha quinny nå.

Skrevet

Flere erfaringer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...