jentebabymom Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 de 30 tusen alle fikk før, men nå får bare de uten fast jobb. er det slik at den eneste støtten vi har nå er barnetrygden? ja også det mnd man får fra jobben.synes ikke det er lite altså bare lurer jeg.
☆Lille my* Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Jeg har jobb men går på rehablitering, jeg fikk engansstønad.
prøvekluten+3små Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 den er jo ikke borte den? enten har man opptjent rett til svangerskapspenger,og får dette,eller man får engangsen..tror den ligger på 33tusenettelleranna får du i mnd fra jobben må jo det bety at du har opptjent rett til fødselspenger,og da har du ikke krav på engangsstønaden nei
☆Lille my* Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Ja sån ner det ja=) jeg har ikke krav på penger fra jobben siden jeg har vært sykemldt så lenge. sorry.
Raych Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 Engangsstønaden har aldri vært noe alle har fått. Kun de som ikke har hatt inntekt før de går ut i permisjon, eller de som ikke har opptjent rett til lønn under permisjon (som f eks de på attføring eller rehabiliteringspenger). Den eksisterer for fullt ennå den:) Du må jo være glad til at du jobber og har en lønnsinntekt å basere utbetalingene av foreldrepenger på. Det blir ikke mye utbetalt i mnd når engangsstønaden er det eneste man får. Det er jo bare å ta 33 000 og dele på 10 eller 12 mnd. Det blir ikke rare summen i forhold til det de med inntekt får i måneden i opptil et år etter fødselen. Barnetrygden får alle uansett inntekt etc:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå