Gå til innhold

Hurra! Endelig er vogna kommet i hus!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i Strømstad i dag, og jeg klarte endelig å velge barnevogn... Det endte med Emmaljunga City Cross, fordi den er så lett. Fikk kjøpt ett lammeskinn, ammepute og helseteppe og noen andre småting.

Nå begynner panikken å gi seg. Det er vel bare bilstol og sprinkelseng igjen på lista...og det ordner gubben.

Er så letta nå :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhhh :) Den vogna er SÅ FIN :D jeg vil også ha sann...hehe ;) Men følger det ikke med emmaljunga bilsete til vognene..Synst jeg leste det en plass..:P

Skrevet

Å??? Gjør det det? Det må jeg sjekke ut og tipse mannen min om!

Sparte 1000 kroner på den, så til og med mannen min er fornøyd :-)

Fikk med stå-brett til minsten gratis!

Skrevet

Ja,Tror det står noe om det innpå emmaljunga sidene,Vist du trykker på vognen du skal ha! Tror det står atte det følger med bilsete da..Men skal ikke si noe sikkert :)

Skrevet

Jeg fant stolen. Man kan til og med bruke ISO FIX, eller hva det heter, på den. Da må jeg bare sjekke ut om den har vært med på noen tester, og hvordan det slår ut der.

Skrevet

ja,leste noe om iso fix..hva er det egentlig ? :) Jeg synest bilsetene va rålekre også jeg ;o)

Skrevet

Hei, hvor mye betalte du for den da?

Skrevet

I norske kr ble det 5700,- med city-baggen. Det synes jeg var greit :-)

Skrevet

Noe som gjør at du fester den uten beltene som er i bilen. Skal vistnok være mye enkle og sikrere. Men jeg har ikke sjekket det ut, så jeg er ikke helt sikker...

Skrevet

City-Crossen er kjempefin :)

Vi henta vår i helga som var, og koser oss med å trille inne. Edge duoen passer ikke inn i vår bil, også er den jo så tung. City Bagen veier jo ingenting!!!

Skrevet

For oss var det enten City Cross fordi den er så lett eller Edge Duo fordi den har alt, og baggen er stor.

Jeg husker ennå hvor mye jeg sleit med å dra den blytunge basson-vogna til minsten inn og ut av bilen ... orker ikke det igen.

Så da ble det City Cross :-)

Bare 12 kg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...