FrøkenKnallkul Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Så et innlegg lenger ned på siden med oversikt over nymåne og fullmåne. Vet at det sies at det er flere fødsler rundt fullmåne. Men er det noen som vet om det samme gjelder for nymåne????? Har termin 21. juli, altså midt imellom nymåne og fullmåne. Kunne godt tenke meg til å føde 14.juli istedet for 30.juli
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 14 juli er svart måne......så ikke så masse fødseler da.....nymåne fra 15. juli..... jeg var innom føden to dager etter fullmåne sist,.....det var stappfullt der......var innom igjen på tirsdag.....helt tomt (nedadgående måne).....så det kan jo være noe i de greiene....selv om de avkrefter det på st olavs.....at det er noen sammenheng mellom fødsel og månefase...... nå er det snart fredag 13 og tom/svart måne.....synes fødselen kan drøye til etter dette.....eller før.....hehe.....overtroisk...
FrøkenKnallkul Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2007 Tror vi unngår førstkommende fredag ja! Vel, vel, er generelt lite overtroisk av meg, men i disse tider tror jeg på alt som kan være til min fordel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå