Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Huff har fått litt dårlig sex lyst.. Oppblåst i magen og kvalm, vet ikke hvordan jeg skal forklare det til samboeren. Jeg vil ha kroppen min i fred.. Hadde det ikke sånn i forrige svangerskap... Ikke noe morro... Blir kvalm av å tenke på det. Er ubehaglig når han tar i puppene...
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Min lyst er også borte. Prøvde å forklare det for ham i går og tror det gikk inn sånn noelunde. Er ikke kvalm men er veldig oppblåst og mye murringer i magen, pluss kjempetrøtt. Håper lysten kommer snart tilbake...
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Håper jeg og... Ikke lett å få de til å forstå... Er sånn at jeg bare fullfører det så får jeg være i "fred" none dager...
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 huff ja det er kjempe kjedelig.en gang i uken er mer en nok. når vi prøvde så ble det annenhver dag. jeg føler det også slik at vi får ha sex i kveld.såfår man fri noen dager. stakkar gutten min;(
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 Er sånn her også! Er stort sett kvalm og oppblåst, og null sexlyst! Forrige gang hadde jeg økt sexlyst, fra første stund!
♥Tullerusk♥ Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Både og... Har veldig lyst men på en annen side ikke. Har nok med at jeg har blødd og er det for at det kan skje igjen... Men har veeeldig lyst men også ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå