Gå til innhold

Lekehus like mye for gutter som jenter ja?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på snart 2 har forelsket seg i lekehuset til søskenbarna sine. Og nå har farmora og farfaren sagt at de vil kjøpe ett i gave til gutten vår, noe vi syns er kjempeflott og han blir såååå glad når han finner det i hagen en dag, det er jeg helt sikker på. Men så fortalte jeg dette til en venninde av meg og hun sa er ikke det litt jentete da. Ikke det at det har noe å si da, men jeg begynnte og lure litt. Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns ikke det er jentete i det hele tatt (med mindre det er et rosa prinsesseslott liksom;))

Skrevet

Mini elsker også lekehuset til søskenbarnet sitt.. Har ikke plass til et slikt i hagen våres.., men hadde vi hatt skulle han fått et... =)

Skrevet

Nei er ikke ett rosa prinsesse slott hehe . Godt og høre andre tenker som meg da...ååh gleder meg sånn til å se han lyse opp :)

Gjest -baremeg-
Skrevet

Nei, ærlig talt. Det er da slettes IKKE jentete - og her i gården skal det bygges lekehus til 3-åringen i sommer (gutt).

Og hvordan skal man nå ellers oppdra gutter til å bli gode husmødre??

Hils venninnen din og si velkommen til 2007!

Gjest -baremeg-
Skrevet

For å legge til at poden har uttrykkelig sagt at han ønsker noen rosa ting dere inne!!

Skrevet

Lekehus er jo kjempe flott for jenter og gutter!!

Skrevet

Selvfølgelig for både gutter og jenter :)

Skrevet

Weee....kan Jørgen få komme å leke sammen med han? Selfølgelig er ikke det jentete, synes sånne er sååå koselige =) Vi kommer løpende med en gang vi ser det er på plass.

Skrevet

Mine gutter har baade lekehus og lekekjoekken.... Og elsker begge deler !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...