Tvillinger og storebror! Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 I morgen er mitt første besøk hos jordmora, (i dette svangerskapet) er 15 uker på vei.... Noen som vet om det er tidlig å få høre hjertet? Tror jeg kommer til å bli kjempe nervøs hvis hun ikke finner det!
"gullet" Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 så tidlig er det ikke uvanlig om hun ikke finner noe, knøttet ligger langt inne vet du :-) og snurrer og styrer :-)
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Jeg skal også på første jordmorkontroll i morgen. Er da akkurat 13 uker. Har tenkt litt på det med hjertelyd jeg og, men prøver å tenke at det sannsynligvis er for tidlig, men tar det som en super bonus hvis vi får høre noe. En venninne av meg hørte hjertelyd da hun var omtrent like langt som det jeg er nå..Men det er jo veldig individuelt. Lykke til ihvertfall!
pandabjørn Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 jeg var å tok innvendig ul da jeg var 7+3 og så og hørte hjertelyden ) kommer veldig ann på aperatet til jm/legen om man kan høre den så tidlig som jeg gjorde.. lykke til i morra
77Janne Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 Var hos lege og hørte hjertelyd da jeg var 13 uker på vei :-) Fikk høre igjen hos jordmor på første besøk hos henne - 16 uker
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 neida det er ikke sent=) men det er ikke hver gang hun klarer å finne lyden så ikke bli bekymret dersom du ikke får høre noe=) jeg var hos jordmor i uke 13 og jeg fikk høre hjertlyd=)
Tuppen og mini Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 Hei! Det kommer helt ann på hva slags apparat jordmor bruker. Har hun en sånn "ultralyd" lytteting er det stor mulighet for at du får høre. Har hun bare et sånnt "lytterør" (vet ikke hva disse tingene heter :-), så er det nok liten mulighet.
Tvillinger og storebror! Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. juli 2007 Fikk høre hjertet ja, pluss tre-fire skikkelige spark.....Hørte kun sparkene, kjente dem ikke. Men det var uansett helt hærlig å høre den lille endelig!! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå