Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen tanker eg bare må få ut..

Eg vet ikkje helt hvor eg skal begynne eller slutte..Så eg bare starter en plass..

Eg sliter med å bli gravid, brukte over 4 år på å bli gravid med første mann. Han er no 1,5 år og er en herlig gutt. Vi fann ut at vi skulle begynne raskt å prøve igjen etter han, siden det tok så lang tid med første. Eg ble overraskende fort og gravid igjen, brukte kun en pergo kur og så satt den. Eg ble kjempe glad når eg fann ut at eg var graivd. Noen dager etterpå begynnte eg å få en ekkel følelse. Noe stemte ikkje. Vi ble henvist til UL og dro fram og tilbake noen dager med nye UL og Hcg prøver. Siste gang var det ikkje noe håp lenger. Eg måtte sette igang en abort ved hjelp av noen tabletter. Det var helt grusomt. Store smerter og ikkje hadde eg fått noen smertestillende med heller. Så samboeren min kjørte til og fra sykehuset hele kvelden og henta smertestillende og enda sterkere smertestillende for hver tur.

Etter at det var over bestemte eg meg for at dette ville eg ikkje gjennom flere ganger. Eg skulle aldri bli gravid igjen.. Det var vondt og veldig tungt. Eg slutta ganske tidleg å tenke på aborten. Og fann ut at eg bare måtte gå videre med det ene barnet vi hadde fått.

Men det rareste er.. Eg kjøpte ei bok av Daniella Steel som heter gaven. Ei fantastisk bok . Eg gråt gjennom hele boken. Eg kjøpte den i går og klarte ikkje å legge den fra meg. Dess lengre eg kom i boken dess meir ble eg sikker på at eg ville ha en liten igjen. Eg føler meg bare så klar for å bli gravid igjen. Men har ingen å si det til.. Samboeren min jobber vekke og eg snakker ikkje med han før tidlegast i morgen. Har ikkje snakka med han etter at eg begynnte å lese boka.. Men eg må bare få det ut. Eg er SÅÅÅÅÅÅÅÅ klar for å sette i gang igjen.. Skulle ønske noen bare putta en liten i magen min med en gang..

Men å snu tankene så brått på ei bok, det synest eg er rart..

Sorry, dette ble langt å kjedelig, men eg måtte bare få det ut.. Lette skuldrene mine litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er derfor vi er her kjære deg. Vi deler tanker, gir råd og stiller spørsmål. Kjekt at du har fått en god følelse igjen og lykke til

Skrevet

takk takk.. det hjalp mykje å få det.. var ei vanvittig bra bok.. kanskje var det meningen at eg skulle kjøpe og lese den no.. Er to år siden sist eg kjøpte ei bok av ho..

Skrevet

Er jo derfor vi er her;) hva heter boken og hva handler den om?koselig bok?

Skrevet

Boken heter "gaven". er dsen siste boka som er utgitt av daniella steel. Altså det kommer flere , men den siste av dei som er komt i butikken.. Er vanvittig bra bok.. Hndler om ei jente på 16 som blir gravid. Faren takler det ikkje og ho blir sendt på kloster.. En annen familie mister samtidig ei jente osv.. Anbefaler deg å gå å kjøpe den. Den er herlig.. Kjøpte deni går, og klarte ikkje å legge den fra meg.. Så eg er ferdig med den allerede..

Skrevet

Det trur eg nok. Han var egentlig klar med engang etter og ble veldig skuffa når eg sa det til han.. Han tok det veldig tungt , for han er en som har lyst å ha ett helt fotball lag.. hehe. men det får han ikkje, eg klarer ikkje det alene.. Han jobber på sjøen halve året så...

Skrevet

synes det er flott jeg! Deilig å lette litt på tankene og hjertet! Jeg ønsker deg lykke til, og som "de" sier; ingen graviditeter er like, så derfor skal man ikke tenke på hva man har hatt! Ingen smerte er så stor at den overgår den kjærlighet du vil ha i en liten baby!

Prøver selv, men det er jammen ikke bare-bare!

LYKKE TIL og KOS deg meg samboer!

Skrevet

fint at du lufter tankene dine her inne. her er det mange damer som har det akkurat som deg og som også har opplevde det samme som deg.

Forstår hvor fortvila og sliten du har vært gjennom denne perioden,men det kan jo hende at du får en liten spire i magen fort igjen:)

krysser alt jeg har for deg:)

lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...