Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nemlig fått DE fine puppene nå som jeg ammer (han er 9uker gammel). Og VIL jo IKKE miste de når jeg er ferdig med amminga %)

Dere her inne er vel (snart) ferdige med amming, og har kanskje greie på den slags ;)

Blir de (dessverre) like små som før jeg ble gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine er halvparten så små nå, enn før jeg ble gravid og jeg amme etpar ganger om dagen enda...

Skrevet

Jeg har samme str som før jeg ammet, men de henger mere.

Hvordan dine blir går det ikke ann å spekulere i siden dette er velidig forskjellig. Noen beholder større noen får mindre og atter andre får de samme som før.

Skrevet

halvert fra før gravid :-( + langt nede

Skrevet

Jeg hadde veldig faste 80 c(fyllte den vel ikke helt) når jeg ble gravid. Nå er de mye slappere og 85 d. Jeg sluttet å amme for 2 mnd siden og hadde håpet de skulle bli mindre, ikke bare bare å finne fine bher lenger..

Skrevet

Ja de blir litt mindre og litt mer dratt:))

Skrevet

ja,vil tro det skjer de fleste.

jeg brukte DD/E-cup når jeg ammet,nå bruker jeg C-cup:) før jeg ble gravid hadde jeg D-cup... er gla jeg har fått mindre pupper jeg da;)hehe

Skrevet

Jeg gikk fra 75B før svangerskapet til 75DD/EF, nå ca 1 år etter ammingen bruker jeg 75D - fine, runde, faste og myke =)

Skrevet

Fra c cup før graviditet til en slapp b nå etter amming og alt. Mye mer heng og hold, dessverre...

Skrevet

Hehe jeg kjenner meg igjen i dette ja! Jeg har alltid hatt små pupper og var så fornøyd med de i fjor sommer, da lillegutt var rundt et halvt år;o) Nå er de desverre og om mulig mindre enn de var før jeg ble gravid! Beklager å måtte skuffe deg!

Skrevet

Er nok veldig forskjellig, jeg gikk fra fra C til DD, er nå en D.

En venninne av meg hadde B, ble stor B. Etter endt amming var det ikke noe igjen, og da mener jeg ingenting!

Er bare brystvortene igjen, hun bruker kun bh til fest og da har hun Acup som hun må ha innlegg i så det er ut som det er noe der..

Skrevet

Hadde ganske små pupper før eg ble gravid (70 B), ble litt større og fyldigere mens eg ammet på det meste, men nå når eg er (nesten) ferdig med å amme er de omtrent akkurat som før. Men er fornøyd med at de ikke er slappe eller henger, selv om de ikke akkurat er så store :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...