Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen her som kan fortelle meg symptomene på dette???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvit i fjeset, kald, prikkte i huden av blod

Skrevet

ok takk. da er det nok ikke det jeg har hatt. blei brått veldig kvalm, svimmel fikk vondt i hodet og føler at jeg koker i ansiktet..

Skrevet

kanskje du har stresset litt...husk nå tåler vi ikke så mye hei og hopp rett før fødselen.blodet pumper runt i kroppen ekstra omgang,mindre o2 enn vanlig.og det er veldig lett for å nesten tippe over...

bare ta det litt mere med ro.

Skrevet

Kvalme og svimmelhet er absolutt symptomer på blodtrykksfall, gjerne sammen med synsforstyrrelser og klam hud.

Skrevet

Jeg ahr vært masse plaget med blodtrykksfall, og jeg blir kvalm,innmari svimmel, klam i huden og slapp........

Skrevet

Kan man få blodtrykksfall eller økning etter å ha spist middag. f.eks? Og da reagerer med å bli fort kjempe trøtt???

Skrevet

kan noen svare...*dytter litt*

Skrevet

hm,det siste lurer jeg også på,dytter også.. har et par ganger blitt kvalm og svimmel midt i middagen og vært nødt å sette meg på gulvet rett og slett..noen med erfaring? *førstegangs..*

Skrevet

jeg har vært plaget med BT fall hele svangerskap... Endte noen ganger med at jeg besvimte, men stort sett alltid med oppkast etterpå...

Jeg kjenner først at jeg blir veldig varm, at det prikker i huden og at jeg begynner å kaldsvette.. Føler for å sette meg ned.. Blir utrolig tørst og ting blir uklart (rommet går rundt)..

Eneste som hjelper er å sette seg ned og å drikke masse:))) Har ikke funne ut noe som kan forebygge, men viktig å spise ofte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...