Gå til innhold

Sambo gleder seg til å "daffe hjemme"

Anbefalte innlegg

Skrevet

...som han sa idag.. Han sikter selvsagt til 6ukers permisjonen med baby. Daffe hjemme? Ja, d er jo akkurat hva jeg har drevet med de siste mnd liksom.. Hallo? Stort hus og baby-har aldri vært så travel noen gang jeg.. Blir skuffet siden han ikke forstår at d kan være meget slitsomt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe....få høre hva han sier etter 6 uker da:-) Tror nok ikke alle mannfolk ser hva som blir gjort i løpet av en dag,får seg nok en på trynet der.

Skrevet

Hehe. Jeg gleder meg til sambo skal "daffe hjemme" i 10 uker snart:D Han sier ikke at han tror det er et slaraffenliv, men jeg har på følelsen at han tror det er mindre slitsomt enn det er.

Du får be han gjør noen oppgaver i løpet av dagen da:) Siden han bare skal daffe hjemme alikevel så kan jo han ta å vaske litt klær og kanskje vaske litt gulver mens du er på jobb. Det burde jo ikke være noe problem;)

Skrevet

Vet du hva, d håper jeg! Vet at d ikke er avslappende å jobbe fulltid heller altså. Men han tror og mener tydeligvis at jeg er hjemme og slapper av!! Han ser at husarbeidet blir gjort, tror jeg, men ikke at d tar så lang tid med et helt hus+ baby... Og dette mener han faktisk, til ross for at han ikke "rekker" å skylle grøtbollen engang(før jeg gjør d) når han har mata og så stelt baby... Hmf!

Skrevet

Er igang med lista allerede ;) hehe

HI:Duracell-Bunny

Skrevet

Sånn er det her i gården også...sukk..

Skrevet

Du får minne ham på denne "daffingen" når han møter deg i døren med skrikende baby på armen, iført joggis medmatflekker på og med SVÆRE poser under øynene. Og et hus som ikke ser ut...he he.

Eller så kan det jo hende at du er sammen med en supermann! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...