*frk Chris* søta & lillegutt:) Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Har en datter på 17 mnd, som har hatt løs avf flere ganger daglig (ca 3) i tre dager nå. Merker også at hun spiser mindre. Hun spiser vanligvis godt, så det merkes så godt når hun plutselig ikke vil ha noe...Ikke likt henne... Blir så bekymra jeg... Pappaen hennes har Ulserøs Colitt, så det gjør nok sitt for at jeg lett tenker på mageproblematikk. I dag har hun derimot bare hatt avf en gang, så jeg håper det avtar nå. Hun har også vært slapp og ikke helt i form de siste dagene, men ingen feber. Kan vel helt sikkert skyldes lite mat og hyppig bleieskift...menmen, mammaen tenker hun da....
ambumamma Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 hun kan jo ha hatt omgangssyken, men bare med diare. Det viktigste da er å få i henne væske, kan jo virke som det gir seg nå siden det bare har vært en gang idag. Fortsetter det et par dager til ville jeg kontaktet lege. bør ikke være annet en en liten runde med omg.s. hun har hatt:-)
*frk Chris* søta & lillegutt:) Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2007 Ja, huff. Det går nok bra. Bare tankene mine som surrer lett=)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 kan ikke være tenner da? min pleier å ha diare da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå