Nådrømmerjeg... Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Jeg tok pergotime fra dag 3-7. Venter nå på eggløsning..... Tar i tillegg metformin!
Frøken H Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Veldiig normalt å starte så tidlig! Håper det klaffer! Håper dere ikke trenger å gjøre mer enn å ta Pergotime! LYKKE, LYKKE TIL!
Lillegull og spiren Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 hei.. jeg er netopp feridg med min første dobbel kur med pergotime. dette fikk jeg beskjed om.. blodprøve tas på 2. eller 3 mensdag. bruk blodprøvearket som er merket med 1 og påfør når første mensdag startet. Nb..blodprøve 1,må tas før du starter med tablettene. ta 2 tabletter pergotime dagelig fra og med 3 mens dag og tom 7 mens dag. bør tas på samme tidspunkt. ta nye blodprøver 7-9 mens dag. bruk ark 2 ta tredje blodprøve ca 14-16 dager etter siste tablett. det er viktig å ikke ta denne prøven for tidlig. bruk ark 3 det er størst sjangse for å bli gravis ca 7 dager etter at siste pergotime tablett er tatt. så nå venter jeg bare på el..skulle hatt den i disse dager,men har kke fått posetiv test enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå