Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Skal kjøpe ny vogn t tassen nå.. men så skal j snart til alicante og lurte på hva sklags vogn d r lurt å ha på fly.. dumt å kjøpe ny vogn som blir ødelagt liksom...
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Hvis den blir ødelagt så får du det igjen på forsikringa di:) Reisetrille er vel det beste da man skal ut å fly:)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 ja.. pleier å putte bagasjen under vogna... men overlever sikekrt å ha bagen på skuldra til vi får sjekka inn...
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Hvis jeg var deg ville jeg kjøpt en rimelig reisetralle og tatt med.Fikk selv ødelagt vogna på flyet, fikk ny på forsikringa men alt tar ti samt mange telefoner. Vet ikke hvordan det er på Alicante (sikkert likt), men da vi var i Hellas for noen uker siden så fikk vi beholde vogna helt til vi kom på flyet, perfekt da vi reiste på natten. Bare husk å behold posen du får til å pakke vognen inn i på flyplassen her hjemme.Go tur.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 takk.. men har en gammel vogn så overlever den ikke turen gjør d ikek så mye siden den skal kastes når j får kjøpt ny vogn..
nickoline og supermann Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Jeg har reist med vogn to ganger på kort tid. går så fint. og dessuten får du igjen på forsikringa. Jeg vil alltid at Tassen skal ha ordentlig vogn. liker ikke disse paraplytrillene jeg!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 men som noen nevnte ovenfor så r d sikkert mye styr m forsikringa hvis d skulle skje.. Så tror nok j tar dn gamle vogna.. MEn er det generlt billig nedi spania?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå