Gå til innhold

Sikkert ikke noe å bli flau over, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag, påbyferigen jeg så vidt rakk, (den var full) mistet jeg en ob ut av lomma samtidig som jeg skulle betale. Den rullet bortover dørken, og duvet litt fram og tilbake i bølgene. Jeg lot som ingen ting, men selvfølgelig. En snill mann gjorde meg oppmerksom på hva jeg hadde mistet. Var vel egentlig fornøyd med at fergeturen tok ett par minutter bare. Kremt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke blitt flau over en ob - en kondom derimot...

Skrevet

Nei, kan ikke si jeg hadde blitt flau over det.

Men vi er jo forskjellige:-)

Skrevet

Ble vel egentlig ikke så flau, heller lattermild. Det så det faktisk ut som de 30 andre med ferga ble også.

Skrevet

Hvorvidt jeg hadde blitt flau hadde kommet an på ob-størrelsen. :-)

Skrevet

Så du tror stor betyr slingrefitte?

Skrevet

Jah, for det er jo skikkelig flaut om noen skjønner du har en kraftig mens! Da hadde jeg hengt meg. *not*

Skrevet

Hehehe, ikke flau men morsomt pinsomt ;o))

Skrevet

Hvem sa den måtte være stor?? Tsk tsk, så forutinntatt da gitt...

Skrevet

Var nok noe flauere for en bekjent som lettere bedugget dro opp lypsylen sin, under samtale med en kjekkas, for rett etterpå å oppdage at hun satt og strøk ob over leppene.

Skrevet

Så hvilken størrelse hadde du blitt ekstra flau over? Og hvorfor?

Skrevet

Jeg innrømmer det jeg - jeg hadde blitt flau og smilt et fårete smil med røde kinner.

Skrevet

He he. LOL.

Synes jeg ser du står der og prøver å overse den og så kommer en "hjelpsom" sjel og gjør deg oppmerksom på det.

Skrevet

Hadde sikkert blitt flau jeg også. Merkelig, egentlig... :)

Skrevet

Hadde nok blitt litt flau ja:o)

Skrevet

Tro meg, det er både pinlig og morsomt. Jeg stod i kø på en kiosk og fiklet med noe jeg trodde var lypsylen jeg hadde hentet ut av lomma. He he he he......................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...