lisepia Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 satt på do nå.. for 117ende gang idag, (har sånn diare for tiden så jeg er på do med nr 2 ca 4-5 gang hver dag.. unnskyld detaljer) da jeg tørka meg så (kikker alltid på papiret, i tillfelle) satt det en koagla (blod) lignede klump og litt friskt blod på papiret.. fikk panikk og da jeg tørka igjen var det ingenting.. trodde først det var fra nr 2 siden jeg har "brukt" den så mye... men ville det så ikke være mer...?? så tenkte jeg på slimpropp... har hatt mye slim og utflod i det siste.. noen som vet?? ps: virkelig 1000 ganger unnskyld for slimete detaljer.. klemz
@nne p@ l@nne Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Er du sikker på at det kom fra der forrand da? Man kan jo bli litt sår bak etter mange do besøk!
lisepia Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2007 for å være ærlig, og som jeg skrev først.. jeg aner ikk om den kom forran eller bakfra.. men logikken i hodet mit sier at hvis det er et sår, så ville det være noe på papiret anden gang jeg tørka... men jeg er ikke ekspert.. derfor jeg spørr her, i tillfelle noen vet eller har opplevd noe lignende...
lisepia Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. juli 2007 har nettopp snakket med jormor, hun sa det kanskje var slimproppen.. men hun var mer bekymra for at jeg har hatt diare i 1,5 uke ca.. fikk beskje på å ringe hvis jeg fikk mer blødning og sterke kynnere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå