-MtG- Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Sønnen min på 9 mnd. har et merkelig utslett. Det begynte for 13 dager siden med 4-5 prikker/kviseliknede i hodet. Så fikk han prikker på magen og ryggen og etter et par dager noen på beina og en på hånden. Nå har han ikke sånne vanlige knupper lenger, men røde flegger med rød knupp på midten. Mange på ryggen, et par på magen og en på beinet. Føler det blir fler og fler. Han har også fått mange bittesmå knupper på øyelokkene de siste par dagene. Jeg trodde først det kunne være vannkopper da han har vært i kontakt med det, men det ser absolutt ikke ut som vannkopper. Nå har jeg også lest litt i en bok om barnesykdommer, men finner ikke noe som passer. Han har ikke hatt feber og ser ikke ut til å være plaget. Tror jeg tar en tur til lege i morgen for å få greie på hva det kan være, men det er kanskje også noen her som har noen forslag??
OsloMor Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Det er ikke den fjerde barnesykdom da? Man må visst ikke alltid ha feber når man har det.
-MtG- Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2007 Hmmm... Da vet jeg ikke, men skulle jo tro at han reagerte på en eller annen måte om det var det? hmmmmmm igjen:)
-MtG- Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2007 Glemte å spørre om noe: Hvor lenge kan utslett etter 4. barnesykdom vare da? Synes det er så rart at han stadig får nye prikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå