:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 kåre villoch sier at han ønsker at flere tok en mette marit og skaffet seg barn i tidlig alder. han sier at vi gjør samfunnet en kjempetjeneste med og få barn og ønsker de 33 000 til og bli 250 000. han sier også at det er nesten umurlig for aleneforsørgere og greie seg med dagens støtteordninger og at det er få som er så tøffe. og dette er grunnen at så mange tar abort
Singelmamma og banden Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Det las jeg ikke, men fint å høre om det. Ikke det at jeg skal ha flere, jeg har gjort mitt, men det kommer mange etter meg. Håper det blir bedre ordninger for dem! Broren til en venninne av meg kommenterte at det er alenemødrene som holder fødselstallene oppe her i mitt distrikt... Og det har han nok litt rett i, selv om de fleste ikke blir alene før en stund etter at barnet/barna er født. Eldste jenta mi går i en stor klasse med 9 elever... Sier litt... Så ja, det fødes for få barn, fordi det er slik at i dagens samfunn går de fleste etter en karriere, dette tar tid, og når barna kommer blir man for gammel etter nr to... Jeg har tre barn, og jeg har enda ikke nådd gjennomsnittsalderen for førstegangsfødende i Norge. Hyggelig å lese at han mener vi er tøffe, siden mange mener vi er snyltere.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=150050
liten og lettmett Skrevet 13. juli 2007 #4 Skrevet 13. juli 2007 Og VG er som vanlig slappe med sine faktaopplysninger. Dessverre. Her er det noen som ikke har fått med seg at grunnbeløpet (G) har økt Så maks foreldrepenger er etter økningen 400 872 kroner i året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå