Ginger-mor Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Ble målt for første gang i dag, og JM sa det var litt lavt. Skal tilbake og måle på nytt om et par uker. Men det er vel relativt normalt å ikke ligge akkurat innenfor "normalen"?
Trønderjente82 Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Dette er ganske individuelt. Jeg lå også litt under når jeg var 22 uker på vei, nå er jeg 26 og har vokst mye slik at nå er jeg akkurat over streken faktisk:)
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Jeg låg under med førstemann, var til 2 ekstra UL. Alt såg fint ut, og 1 uke før termin kom ei søt lita jente som var sunn og frisk. Hun var ganske liten, 2700g og 47cm, men helt sprelsk. Jeg hadde ikke noe vann i kroppen og hadde lagt på meg lite. Ligger denne gangen foreløbig innenfor det grønne, men under den røde streken.
Ginger-mor Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2007 Det er fint:) Selv var jeg ganske liten da jeg ble født til termin, så regner med at det er det samme som gjelder her. Jeg ligger bare litt under det grønne feltet, så det kan jo hende jeg kommer meg innenfor etterhvert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå