Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Noen som kan forklare hvordan den ser ut? Er det slim,eller blod eller?? Jeg mistenker at min kan ha gått,men jeg vet ikke hvordan den ser ut,så er ikke sikker. Ringte føden,men jordmoren der brydde seg fint lite selvom det er 6 uker til termin.
*RutIetutt* Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Min var i allefall en slimete blodig liten "klump"...;o/ Jeg hadde tisset og skulle tørke meg og da merket jeg litt slimete blod på papiret. Så ned i do og så en liten rundt "klump" som lå der. Gjennomsiktig-gulaktig på farge. Vannet mitt gikk ti min etter og riene begynte en time etter det...men har hørt at slimproppen kan gå endel uker før det skjer noe mer.
Kosel Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 har skjønt at det kan være veldig varierende form og utseende på denne. Mange sier den har gått flere mnd før de har født, mens andre aldri ser noe til at den går. Ikke bekymre deg for mye over det tror jeg.
jentebabymom Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 ojjj jeg gleder meg til min går... også noe dager til terminen enda da.12 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå