Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 ...ifølge det innlegget her inne ang årslønn......!!!!!!!! Blir litt for dumt synes jeg.....tror det er en del skrytere her inne... Hva slags betydning har det at "du" har inntekt på over en mill, og vasser i penger... Skulle tro dere har andre ting å gjøre enn å sitte her...jobbe kanskje..
OnlyMe Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Hehe, helt enig! Var samme forrige gang når den tråden var på skravle... De fleste fikk visst mellom 50-100.000 utbeltalt i mnd... Så vi er heldig som får være her å snakke med eliten;)
@nne p@ l@nne Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Hva da 50 til 100.000 i måneden? Det er jo veldig mye da!! Må være noen som skryter noe voldsomt da vil jeg tro :-0
SokkeLaila Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 ..men de summene var jo hva som var den samlede inntekten pr måned.. Ikke hva den enkelte tjente.. Så hvis begge tjener 25 000/mnd, så blir jo det kjappe 50 000.. Er ikke heeeelt utenkelig, det.. Men skulle gjerne visst hva man jobber med når man har utbetalt 100 000/mnd! ..vi stiller godt under 50k/mnd her i heimen, altså..!
@nne p@ l@nne Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 Ok samlede inntekter, ja da kan det vel stemme mere. Men hadde nok vært greit å høre hva de forskjellige jobbet med i tillegg ja :-0
ana baroma Skrevet 11. juli 2007 #7 Skrevet 11. juli 2007 Nå har ikke jeg lest den tråden, men det må vel tykke lommebøker til for å kjøpe 6-7 vogner i løpet av et barns første leveår:) Sikkert en del som skryter på seg noen tusen ekstra i mnd, men hva så? Det viktigste er at man har til mat, klær og tak over hodet:))
annie-77 Skrevet 11. juli 2007 #8 Skrevet 11. juli 2007 HaHa. Er det mange drømmere her altså? Sikkert noen som tjener bra, men ikke meg...Men jeg har det helt topp for det :-)
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 11. juli 2007 #9 Skrevet 11. juli 2007 Lurer litt på om det bare er de som tjener "mye" som svarer på disse trådene også jeg??!! Det MÅ jo være mange som ikke svarer med tanke på hvor mange som er inne på forumene til sammen på en gang, eller på en dag. Da blir ikke jeg imponert av at "etparogførti" har svart. De er IKKE representative for alle som er her tror jeg. No worries, jenter.... det er nok flere av oss som ikke tjener en mill i året enn omvendt:o)
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 11. juli 2007 #10 Skrevet 11. juli 2007 Så sant som dere sier jenter Vi tjener ikke stort (helt normalt vil jeg tro) men duverden så godt vi har det sammen Jeg ELSKER samboeren min og vi har sååååå fine dager sammen, at penger spiller ingen rolle, de er kun til for å overleve Vi har absolutt ALT vi trenger
Marianne87 Skrevet 11. juli 2007 #11 Skrevet 11. juli 2007 hehe er egentlig litt enig Penger er blitt litt vel dratt opp her inne på forumet.Dessuten mener jeg personlig at penger ikke nødvendigvis gjør deg lykkelig. Vi har ikke så sykt bra inntekt årlig men vi er veldig lykkelige med hverandre og den lille som snart kommer til verden =)
LilleTrolle Skrevet 11. juli 2007 #12 Skrevet 11. juli 2007 Hehe, husker den tråden, jeg ble litt psyket ut av den. Men jeg innså at det bare var å blåse i andres årsinntekt og heller fokusere på at sambo og jeg og den kommende babyen klarer oss fint med det vi har. (Selv om det selvsagt hadde vært fint å vinne i lotto en vakker dag.
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #13 Skrevet 12. juli 2007 hehe, jer er faktisk enig, men skjønte det ikke før nå.. hehe.. jeg lot være å svare på den tråden fordi det så ut som alle hadde så mye bedre inntekt enn oss. godt å høre at det ikke bare er oss som tjener normalt=)
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #14 Skrevet 12. juli 2007 Det var dröyt å lese ja..50 000 i inntekt, selv om det er sammenlagt for begge to så er det ganske mye.. Det skal jo betales skatt av de pengene og da må du ha ganske höy brutto lönn for å få utbetalt 25 000 netto... Lurer på hva slags jobber det er snakk om..Men vi er fornöyde med 25 000 i inntekt per måned sammenlagt...
Gjest Ut på tur Skrevet 12. juli 2007 #15 Skrevet 12. juli 2007 Hi hi er det nå jeg skal si... kan vel ikke leve for mindre enn en mill i året vel Nei, mitt motto er at så lenge man har økonomi til å kjøpe sjokolade og brus daglig kan man ikke klage på inntektene. Og det er MANGE i Norge som har den muligheten. Men når det er sakt er det nok mange med god lønn I Norge i dag og jeg leste faktisk at gjennomsnittslønna i norge er 30.000 da må det jo være en del som tjener 50.000 sånn at de kan jevne ut for oss som tjener under 30.000
nicco Skrevet 12. juli 2007 #16 Skrevet 12. juli 2007 Nå har ikke jeg lest så mye av disse innleggene, men har en komentar likevel. Her inne er det jo alt fra 17 år gamle jenter som bor på hybel, uten utdanning og kun helgejobb----til slike som meg. Jeg er 43 år, har 5 år høyere utdanning og 25 års ansinitet....Det er faktisk litt forskjell. Både jeg og mannen min jobber i det "underbetalte" helsevesenet, men har likevel til sammen 45000,- utbetalt hver måned+ 5 barn=4850 i barnetrygd+ kontantstøtte 3300,-. Blir fort noen kroner, og vi er kjempefornøyd, men skal jo egentlig være blandt de lavtlønnede da, så det er jo logisk at en del tjener mye mer. Men jeg synes det er urettferdig når 18 åringer uten utdanning klager over at de tjener mindre enn meg...skulle bare mangle. Jeg har arbeidet meg oppover jeg også.
Marius og Jonas! Skrevet 12. juli 2007 #17 Skrevet 12. juli 2007 Jeg vil bare si at uansett hvor mye penger man har, så kan man ikke kjøpe lykke!! Jeg jobber fulltid på Narvesen, og stortrives der! Tjener greitt nok, iallefall nok til brød og melk på bordet, og nok til at husleia blir betalt! Jeg har tidligere jobbet i utlandet, og fikk da utbetalt ca $1000 i uka etter alle utgifter, men tror nok ikke at jeg var mere lykkelig da.... Nå har jeg verdens beste samboer, vi bor i verdens koseligste hus, og koser oss glugg ihjel så ofte vi har anledningen til det! Og på toppen av det hele så venter vi vårt første barn om ca 6 uker! Juhu!! Jeg er overbevist om at jeg ikke hadde vært mer lykkelig om jeg hadde tjent 20-30 000 mer i måneden!!
Moder'n-2 Skrevet 12. juli 2007 #18 Skrevet 12. juli 2007 Sjokolade og brus er da ikke spesielt dyrt. Det er "skikkelig" mat som er dyrt: Rent kjøtt, frukt, friske grønnsaker, etc. Hva angår gjennomsnittslønna, så antar jeg man tar med alle dvs studenter, deltidsarbeidende (?) og lignende, samt at man ikke skiller mellom by og land. For eksempel vil nok snittlønnen i Oslo ligger et godt stykke over 300.000.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå