Gummelillan Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Må vel skrive noen egenproduserte ord også etter snart å ha terroisert hele siden.. Greit med en påminnelse hvis noen hadde glemt meg?! Jeg har vært særdeles lite på nett den siste tiden. Nå nærmest pga late feriedager både til fjells i øs pøs og i deilige trøndelag med masse sol. Men før det av litt for mye jobb og lite ekstra tid til små øyeblikk for meg selv. De siste månedene før sommeren har det blitt alt for mye jobb, og med tre unger, mann og en vaskehjelp som har takket for seg, har det ikke blitt tid til "skravling" på nett. Satser imidlertid på at min søknad om at døgnet utvides med noen timer tas til følge fra høsten av - eller kanske best av alt - at jeg blir flinkere til å gi litt f... sånn innimellom og rett og slett lar verden seile sin egen sjø sånn en gang i blandt ;-) Ha en fortsatt fin sommer da dere flotte modenmammaer, både nye tilskudd og gamle travere!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Ha en fantastisk flott sommer du også Gummelillan:-) Som den perfekte husmor du er så tror jeg du kan la verden seile over de syv hav før noen andre ser det;-)) Hilsen fra hun som stadig planlegger å sette igang med litt av hvert, men som alltid ender opp med å gjøre noe annet som er mye artigere og hyggeligere i stedet:-)
Trollmora Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Vaskehjelp er et must når man i tillegg til å styre a/s Familien jobber masse! Håper du får en ny og at høsten blir litt roligere på jobbfronten. Gi F og kos deg resten av sommeren )
Reveenka Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Det der med vaskehjelpen kjenner jeg meg igjen i....min sluttet også i våres - skjønner ikke at hun hadde samvittighet til det, altså...c",) Så nå må jeg vaske selv, med hjelp av små revunger. I forrigårs fikk jeg hjelp til å vaske badet, og den eldste var såå flink - men jeg lurer på når jeg kan vaske over speilene på nytt uten ay hun blir lei seg? De er så tåkete liksom c",) Du får gjøre som meg, Gummelillan - jeg er veldig flink til å gi f..., og gjør som Attpåklatten;-) og finner på artigere ting i stedet.... (Det skal sies at jeg er veldig glad når gjester som har tenkt å stikke innom uanmeldt ringer en times tid i forveien for å si fra c",))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. juli 2007 #5 Skrevet 12. juli 2007 DA blir man effektiv da Reveenka...........dytte og gjemme bort og stappe inn der det er plass uten at det synes utenifra.............hihihi......
Reveenka Skrevet 12. juli 2007 #6 Skrevet 12. juli 2007 Ja, ikke sant? Men nå er det en stund siden jeg hadde sånne uanmeldte gjester, så nå trenger jeg snart nytt besøk..... c",)
♥Snulder Skrevet 12. juli 2007 #8 Skrevet 12. juli 2007 Jeg synes døgnet bør utvides med noen timer til akkurat nå jeg!!! Ha en flott sommer, og la hybelkaninene gro seg store og fete;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå