Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har prøvd den?hvordan er den i såfall?må man ha mye mer enn pulveret eller kan man bruke bare det,ser det er noe mer der å som nudler f,eks..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg jobber på helsekosten, og selger disse, hva mener du med å ha mer? å spise annet?

ja, man kan jo erstatte bare et par måltider med noka, men du kan vel også erstatte alle måltider. Joda, nudlene kan du jo også spise som et måltid er jeg ganske sikker på. Har smakt nudlene selv, og de var ikke ille, men jeg har ikke prøvd dietten.

Skrevet

Jeg har positiv erfaring med noka dietten. Skal ta den igjen en stund etter fødselen. Jeg brukte den til frokost og kvelds. Spiste grove knekkebrød med magert pålegg til lunsj, og vanlig middag. Tror det er lett å gå fort opp igjen etter kuren hvis du bare tar shake.

Ihvertfall, etter 2 bokser med shake hadde jeg tatt av ca 5 kg. La dem ikke på meg igjen :o)

Poenget her er at man blir så mye mer bevisst på hva man trykker i seg når man går på en slik kur. De koster jo litt penger, og du blir mer innstilt. Her er noen tips:

-Sjokoladen er best. Vaniljen er PYTON! Jordær går an....

-Kjøp inn sugerør. Lettest å få ned med sugerør.

-Bruk skummet melk blandet med vann. Shaken blir veldig tykk!!

-Det smaker pjuk i begynnelsen, men du blir vant med det.

Lykke til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...