Yrha Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Heia! Da har vi fått nusket vårt!! 2 uker før UL-termin, 1 uke før dt planlagte KS'et. Det var jo rier jeg hadde på mandag, ikke kynnere Så vi dro på sykehuset i ett-tida. Ble lagt på overvåkning for å se om det ga seg, men riene bare økte på i styrke. Det var visst bra for baby at jeg hadde litt rier da, siden de stimulerte og forberedte han til fødselen. KS kl 2313. Han veide 3000 gram, og var 49 cm, og selvfølgelig verdens vakreste! Føttene stikker rett opp i været hele tida, fordi han lå i sete Koser oss på St.Olavs nå. Masse lykke til alle dere fødeklare!!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #2 Skrevet 12. juli 2007 Gratulerer! E formen bra etter snittet? Bambi
Fabelaktiv Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Gratulerer så masse.. Håper det står bra til med alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå