Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia!

 

Da har vi fått nusket vårt!! 2 uker før UL-termin, 1 uke før dt planlagte KS'et.

 

Det var jo rier jeg hadde på mandag, ikke kynnere :)

Så vi dro på sykehuset i ett-tida. Ble lagt på overvåkning for å se om det ga seg, men riene bare økte på i styrke. Det var visst bra for baby at jeg hadde litt rier da, siden de stimulerte og forberedte han til fødselen. KS kl 2313. Han veide 3000 gram, og var 49 cm, og selvfølgelig verdens vakreste! Føttene stikker rett opp i været hele tida, fordi han lå i sete :)

 

Koser oss på St.Olavs nå. Masse lykke til alle dere fødeklare!!

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!

E formen bra etter snittet?

 

Bambi

 

 

 

 

Skrevet

Gratulerer så masse.. Håper det står bra til med alle :)

Skrevet

Gratulerer med lille prinsen ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...