NickNoLte Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Vi skal "gi vekk" smokken nå snart, og vi snakker endel om det. noen ganger er han helt enig,andre ganger ikke helt fornøyd... håper og tror han vil synes det er stas å gi den vekk, men jeg frykter det som skjer etterpå... blir det hyl og skrik til kvelden og full baluba!!?? vi kan jo ikke gå hen å kjøpe nye.... men hvordan skal vi klare å overtale ham at nå har vi sluttet?? 3,5 år
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Sutten til eldstemann ble gitt til kaptein sabeltann. Han var egentlig enig, men.... Så kom kvelden og det ble litt tårer og han måtte trøstes. Men det var de to første kveldene, så var det over.
Puncky med nr tre i magen Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Har han en helt? vår jente gav bort til Prinsesse Fiona fra Shrek hun. Sendte den av gårde i posten. Det var bare første natten som hun spurte etter den, etter det gikk det fint. Tror mange sier 3 dager, så er den glemt! Hold ut!
NickNoLte Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2007 skal i dyreparken og skal gi den til Tobias i tårnet... hehe neida... kaptein sabeltann off course!!!
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 Når vi gjorde det, så leverte vi den til kapteinen på skuta, og da sa han til sønnen vår at nå var han en ekte sjørøver siden han ikke brukte sutt mer. Og da han skulle legge seg på kvelden gråt han høyt og sa: jeg vil ikke være sjørøver, jeg vil ha sutt....:-) Men to kvelder etter var han veldig stolt over å være sjørøver!:-)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 hos oss skjedde det egentlig uten at det var planlagt. En kveld fant vi ikke smokken. Vi leitet, både jeg og han, men smokken var vekk. Vi ble enig om at han måtte klare seg uten den natten og så skulle vi leite mer dagen etter. Jeg fant den etter at han hadde sovnet, men gjemte den og sa kvelden etter at jeg ikke visste hvor den var. Det gikk helt greit. Noen kvelder senere begynte han å spører etter den, men da sa jeg at, nei, du har sluttet med smokk for du er jo så stor nå. Han var ikke heeelt med på den, men det måtte jo bare gå, for han hadde ikke tilgang til smokken. Dette er sikkert 2 mndr siden nå, og nå prøver han ikke engang ta smokken til venninnen min sin baby. Han henter den bare til babyen ) jeg hadde gruet meg masse til avveningen, men dette gikk jo av seg selv. han var veldig avhengig av smokken når han skulle legge seg. Hadde vent ham av med smokk på dagtid på forhånd. Nå gjelder det å bli kvitt bleiene... han er forresten 2 år og 9 mndr nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå