Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var jeg og dattera mi, som har termin 2 uker etter meg, på Fame og tok bilder av magene våre. Vi tok noen sammen og noen hver for oss. Gjett om jeg er spent. Gleder meg til å se og synes 2 uker er kjempe lenge nå. Men da har jeg en ting å vente på "mens jeg venter".......

Flere som har vært? Ble dere fornøyde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært og er fornøyd. Du må nok belage deg på å måtte vente mer enn 14 dager da det er ferietid hos Fame. Jeg fikk mine etter to dager, men jeg tok bildene i midten av juni...

Skrevet

Tok bare en uke før jeg fikk mine:o) Ble kejmpebra! Skulle gjerne lagt de ut her, men fikk det ikke til...var noe med formatet eller noe:o( Jeg tok i Bergen.

Skrevet

Liten digresjon, men så utrolig spennende at du og datteren din har termin omtrent samtidig! Veldig spesielt. Har selv en kjempeung mor, hun var 30 da jeg var konfirmant! Herrrlig! Jeg er ikke så tidlig ute, er 31 og venter min første.

Skrevet

Ja, det er veldig spennende. Begynner å komme over det verste sjokket nå da vet du. Jeg er 36 og dattera mi er 17. Kan jo hende nurket mitt blir født tante/onkel.

Skrevet

Ehm, er det bare meg som ble dritsjokkert over prisene til Fame??? For det første, så ligger det ikke priser på nettsiden deres. For det andre så opplyser de ikke om pris før fotograferingen starter.

Ja, jeg burde kanskje ha spurt om priser før jeg tok bildene, men jeg var så spent og nervøs at jeg tenkte rett og slett ikke over det. Tenkte som så at for et ålreit album må man kanskje ut med rundt 1500,- til 2000,- ..?

Hvordan i helvete kan de forsvare de prisene de opererer med???

Hos en fotograf i Halden får man et 12 bilders album for 1100,- jo!!!

I morgen skal Fame få en telefon om at den bildeserien kan de rett og slett bare slette, for jeg har ikke over 8000,- til noen stusselige bilder!

Et lite råd: Ikke gjør samme feil som meg, men sjekk heller priser hos andre fotografer først. Det kan man tydeligvis spare flere tusen kroner på...

Skrevet

Smurf: Du kan printe ut bildene selv hvis du har en printer, og kjøper fotopapir ( jeg betalte ca 110 kr for 24 ark). Men enig med at det er dyrt med nesten 500 kr pr bilde dersom du skal ha dem innrammet hos fame ja.

HI: jeg tok bildene nå på tirsdag og de var lagt ut onsdag ettermiddag, så det er bare å sjekke!

Skrevet

har det skjedd forandring der da eller . for når jeg tok bilder der for noen år siden kunne jeg ikke kjøpe enkeltbilder. ikke fikk vi ut alle bildene på sånn bittesmå bilder (som man ikke kan brukes til noe, men som er morro å ha da jeg ikke kunne kjøpe alle)

helt sykt system der spør du meg.

jeg kommer ALDRI til å bruke de igjen. de var nytenkende da de kom. men nå er de blitt kjedelige. allle har jo de samme bildene.så da er de ikke vert så mye mer enn andre fotografer.også så sinnsykt dyre priser at det er jo helt sinnsykt. Det vill jeg ikke støtte. synes det er så mange andre i område jeg bor som koster mindre og er like flinke.

helt sykt at de får holde på med sånne priser. det funker vel så lenge folk har penger, men ved dårligere tider kanskje de vil merke det mest.

Skrevet

Jeg var der for en mnd siden og det tok ikke mange dagene før de lå ute.... de sier nok 2 uker for å være helt sikre på at vi ikke maser etter noen dager.

Jeg ble veldig fornøyd...

Skal du bli mor og bestemor sammtidig nesten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...