Tigermor. Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Leste i et annet innlegg at du venter tvillinger...hadde dere noen mistanke før UL at det var 2der inne? Var magen din veldig stor osv? Fått endel kommentarer ifra folk som synes at magen min er veldig stor iforhold til at jeg er 17 uker på vei... mange som spør om det ikke er tvillinger inni dær eller om jeg er lenger på vei enn det vi tror! Mamma ventet tvillinger engang, men mistet desverre. Og min oldemor på morsiden fikk trillinger! Er derfor veeeldig spent på om vi kanskje får en overaskelse på UL =)
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Jeg har tvillinger på 1 år, men vi hadde mistanke om at det var det ganske tidlig. Fikk konstantert det i uke 7 eller 8. Var vel litt større enn vanlig ja. Ja, det kan jo hende at du har tvillinger i magen da siden du har familie historikk med tvillinger. Blir spennende!! Når skal du på ul da? Hold oss oppdatert da. Lykke til.
Tigermor. Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2007 Ja siden min mor og oldemor produserte flerlinger, og så og si alle jeg treffer kommenterer magen og spør om det er flere inni dær så kan man jo begynne å lure =) Skal på UL om 13dager...Gleder meg =) I går kjente jeg masse spark og bevegelse i magen, og sparkene kom overalt...helt oppe ved navlen og rett over skambeinet og ut på begge sidene! Var tydeligvis skikkelig action inni dær da! Artig!!
lotta72 har fått Anders Skrevet 12. juli 2007 #4 Skrevet 12. juli 2007 Så spennende. Da jeg ventet mine tvillinger kjente jeg spark veldig tidlig (uke 14) og hele svangerskapet sparket de ofte og mye. Og som du beskriver, over alt. Slekten min er også full av tvillinger, men jeg ble likevel kjempeoverasket da vi fikk vite det. Lykke til:) Hold oss oppdatert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå