Gå til innhold

sjokolade, sjokolade, sjokolade!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker sjokolade! Jeg kunne spist sjokolade hele dagen.. Spiser sjokolade hver dag! Klarer så vidt å begrense meg til 1 pr dag... Noen andre som har samme lidenskap for sjokolade?? Spiser ellers ganske sunn mat, men sjokoladen er rett og slett uimotståelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiser også sjokolade, men det er mørk 70%kakao. Så den er faktisk sunn med mye antioksidanter.

Prøv den istedet for lyse sjokolader!

Skrevet

skjønner hva du mener...jeg simpelthen ELSKER sjokkis:) nam nam nam...MEN, vet det ikke er bra for hverken meg eller babyen så nå er jeg blitt streng med meg selv...kun i helger..fredag og lør...gud som jeg gleder meg til fredag:)

Skrevet

Spiser ikke så mye sjokolade nå som før jeg ble gravid, men det er SPINNGODT da..:P men liker faktisk frukt bedre om sommeren:)

Skrevet

Jeg spiser ogsaa minst en sjokolade om dagen, og har gjort det hver dag siden jeg var...... 10????? Og naa er jeg 33 snart... Heldigvis legger jeg ikke paa meg lett (ja, jeg vet det er usunt uansett :-) ). Bortsett fra sjokoladen prover jeg aa passe paa hva jeg spiser. Dvs hadde ikke sambo laget middagen her i huset saa hadde nok den ogsaa vaert i det mer usunne sjiktet..

Skrevet

Jeg er sånn til vanlig. Elsker sjokolade og spiser det nesten daglig, melkesjokolade er definitivt favoritten:) Etter at jeg ble gravid har jeg nesten ikke lyst på noe søtt lenger, har ikke fått sug etter noe som helst egentlig. Hærlig:)

Skrevet

hehhe,ja da er du heldig trøndern;O)

regna ut her om dagen at siden jeg fikk melonkick en gang i starten på mars,så har jeg i snitt spist 40 hele vannmeloner:-O det er ILLE mye vannmelon! takk o gud for at det ikke var sjokolade man blei hekta på

Skrevet

Jeg har alltid hatt skikkelig dilla på sjokolade, men etter jeg ble gravid har lysten blitt helt borte. Nå går det i frukt. Tar en is innimellom, men ellers har jeg ikke lyst på noe søtt. Får jeg lyst på noe er det frukt eller kokte grønnskaker... Greit det da.

Skrevet

hihi,du har det som meg du camosilla:o)

Skrevet

Mmmmmmmmmmmmm sjokolade. :) Æ e litt sjokkoman...men klare å ligge litt unna, men det er mest fordi vi bor laaaaaaaangt unna butikk. Kan være lurt i enkelte tilfeller... Har desuten hørt at man får snille barn hvis man spiser sjokolade i graviditeten ;) Får håpe at det er sannt så glad som jeg er i det. :) Håper foresten at vi trenger noe på butikken idag. Mmmmmmmmmmmmmmmmm sjokolade.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...