Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 I disse ferietider ser jeg stadig vekk familier som overassker meg.... Mennene holder seg bra, er pene og veltrente- men kvinnene...... Vel det ser ut til at de er iallefall 10 år eldre og ikke er helt nøye med å vareta seg selv..... Så da jenter, kan vi bare lene oss tilbake og vente til menna er lei maset og sure kjerringer. så står vi der da, freshe og flotte ; ) Moahaahahhaahahhaa
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 ehhhh....med en drøss unger på slep... neida, bare tulla.
Singelmamma og banden Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Supert! Jeg har tre barn med tre fedre, og han fire barn med to mødre, det blir, skal vi se, bare fem ekser å legge kabal med, pluss et fellesbarn eller to, og så hunden min, og hunden han deler med sin første eks, pluss ei katte som flytter frem og tilbake sammen med hans to yngste annenhver uke. Så må vi ikke glemme at min eldste skaffer seg hest etterhvert, og det gjør sikkert en av hans også. Og på toppen av dette har vi bare en bil,og det er en minibuss som bare han har lappen på. Sorry, skikkelig fleipehumør i dag ;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 blir morsomt og se hvordan dere legger den ferie kabalen.. hihi pesjonlig så syns jeg småbarns pappar godt kan få være sammen med konene og barna sine. uten at jeg skal gjøre noe forsøk på å stjele han
Singelmamma og banden Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 Jeg er ikke sammen med noen, men jeg ser for meg at hvis jeg finner drømmemannen er dette baksiden.. ;-)
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 synes jeg ser dere sitter å river dere i håret for å få den kabalen til å gå opp ja...hehe
Gjest marie-s Skrevet 11. juli 2007 #7 Skrevet 11. juli 2007 Ler så jeg ramler av stolen her.....oi så lys fremtiden ser ut nå;-) hihihihi.
Gjest marie-s Skrevet 11. juli 2007 #8 Skrevet 11. juli 2007 Feriekabalen? Tenk deg bursdager, familieselskaper for ikke å snakke om konfirmasjon og bryllup....hehehe.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #9 Skrevet 12. juli 2007 HI Hvis du er så flott og fresh...Hva gjør du her inne da???? ... Å være flott og fresh holder tydeligvis ikke i lengden iallfall. De mannfolkene du ser etter, er nok ute etter noe mer enn det, og det er derfor de har tatt det valget de har, og du kun har muligheten til å se... mortilgunnar... Godt at det er noen som har fornuften i behold iallfall ("Det finnes ingen regler uten unntak", og det ser ut til at du er et unntak her)
yinyang Skrevet 12. juli 2007 #11 Skrevet 12. juli 2007 Etter å lest nedover her... Tenker jeg bare Så godt at det bare er meg og ungene Trenger ingen mann!! Tar alformye tid og energi!!
spix Skrevet 12. juli 2007 #12 Skrevet 12. juli 2007 Anonym og Månestrålen, det må jo være lov til å tulle litt :-)
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #13 Skrevet 12. juli 2007 HI her.... Jeg har selv valgt å bli alene- og stortrives enn så lenge. OG jeg har ikke tenkt å stjele noens mann, kanskje heller være der når han har vært mann nok til å gå selv etter et langt og dårlig forhold! Menn, og kvinner for den saks skyld, som må ha en annen stående og vente før de har baller nok til å gå ut av et forhold er jo bare Uinteressante! Og ja,,,,, det er lov å tulle litt i drittværet ; )
så var vi 4 Skrevet 12. juli 2007 #14 Skrevet 12. juli 2007 Ja vettu hva altså, nå er jeg så lei av sol og varme at det må være lov å tulle i dette dritt været. Men jeg kunne heller ikke tenkt meg å 'stjele' noen sin mann, som en anonym(ikke HI) over her klager på, da er de jo drittsekk i utgangspunktet
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2007 #15 Skrevet 12. juli 2007 Ikke rart enkelte koner ser slitne ut, dersom mennene er så flotte og freshe... de mennene er vel drittsekker som kun tenker på seg selv, og overlater alt slitet til konene.. dere hadde antakelig gjort disse kvinnene en bjørnetjeneste ved å ta mennene... Så dersom dere er ute etter restene etter kvinnfolk, må dere jo bare stå på...hihi
så var vi 4 Skrevet 12. juli 2007 #16 Skrevet 12. juli 2007 Eller damene lar seg forfalle. Det finnes noen av den sorten også.
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #17 Skrevet 12. juli 2007 jeg håper jeg finner mann uten barn jeg. barn er så mye styr. og som alenemor ser jeg jo nesten ikke noe til gutten, har tre au pair så mye jobb med lønningene og slikt til dem. phu.
~~DoraDora~~ Skrevet 13. juli 2007 #18 Skrevet 13. juli 2007 Det finnes folk som lar seg forfalle... både gifte, skilte, enslige, unge, gamle bla bla bla Det finnes folk som har tid til å pynte seg hver dag, folk som liker å pynte seg hver dag, folk som føler at de må pynte seg hver dag, - gifte, enslige, unge, gamle bla bla Det finnes folk som ikke bryr seg så mye om det ytre, både gifte, enslige bla bla Det finnes folk som er glupe nok til å skjønne dette.... og det finnes folk som ikke er glupe nok til det... gifte og enslige bla bla... Hilsen ei som liker å være velstelt hver dag. som er gift med en kjempeflott og fresh mann ( men hun hadde ikke trengt å pynte seg hver dag, for mannen bryr seg ikke om sånt...) ...Men har stor forståelse for at enslige alenemødre, som er på jakt, pynter seg...
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #19 Skrevet 13. juli 2007 HI igjen,,,,, Ja det var jo gode ord, fra månestråle, som er lykkelig gift..... det forundrer meg stadig over at disse damene er inne på dette forumet?! hva er vitsen liksom? JEG var også her innne, i siste fasen av forholdet, når jeg visste jeg var på vei ut ; )
Gjest marie-s Skrevet 13. juli 2007 #20 Skrevet 13. juli 2007 Er helt enig med deg, uten ironi og humor hadde jeg gått på veggene for lenge siden, så hvorfor ta alt så alvorlig.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2007 #21 Skrevet 13. juli 2007 Jeg er også ei gift jente, som kikker inn her innimellom. Ser det som underholdning. Mange forunderlige innlegg, og rare temaer. Har flere venninner som er alenemødre( tror ei av de er her inne innimellom, og følger litt med på hennes innlegg. Vil finne ut om det er henne.)
Singelmamma og banden Skrevet 13. juli 2007 #22 Skrevet 13. juli 2007 Jeg har ingen planer om å stjele noens mann jeg heller, å splitte en familie - nei vet du hva! Tenk om det hadde vært min...Men litt humor i hverdagen er nødvendig! Selv er jeg litt småforelska på avstand i en kollega, men jeg er dessverre blitt venninne med ekskona hans, de skilte lag for flere år siden - så jeg hadde ikke gjort noe galt i å legge meg etter ham - men samtidig blir det feil i forhold til mora til de 3 ungene hans, som jeg nå ser på som en venninne, så vanskelig dette her...
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #23 Skrevet 13. juli 2007 seriøst? leter du etter venninnen din her? oi, jammen god venninne.. merkelig form for underholdning... de fleste her er oppegående normale mennesker som tilfeldigvis ikke er sammen bf. men hvis det er underholdning for deg så feel free... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå